niedziela, 17 marca 2019

Wiosenny beż

Niedzielne dobry wieczór! Jako osoba zorganizowana ubolewam nad zawirowaniami w moim blogowym harmonogramie. Nie wyrobiłam się czasowo w piątek by pokazać Wam stylizację, jednak ten tydzień w pracy był na tyle męczący, że nie dałam rady :( Za to dziś wzięłam się w garść i nadrabiam swoje braki.

Po tym przydługim wstępie, przejdę do meritum czyli pierwszej wiosennej stylizacji :) Jest kobieco, delikatnie i nie mam na sobie kozaków, juhu!


Sukienka w kolorze jasnego beżu miała swoją premierę jeszcze zimą, dziś zestawiłam ją z lżejszymi dodatkami. Jasny płaszcz dyplomatka, beżowe czółenka w wężowy print oraz efektowne bransoletki ze skóry tworzą spójną, subtelną kolorystycznie całość.


Sukienka NAIA Butik
Płaszcz EMOI
Czółenka Marshall Shoes
Torebka Szachownica
Bransoletki Libell

pics by Zdrowissima

Pozdrawiam, Aga

19 komentarzy:

  1. Ślicznie ci w tej sukience ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz! Takie połączenie nigdy nie wyjdzie z mody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale boska kobieta na tych zdjęciach. ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta sukienka jest przepiękna! Naprawdę piękna kolorystyka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kobieca i z klasą jak zawsze<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta sukienka jest genialna :) Chętnie bym taką kupiła na jakąś imprezę rodzinną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beże i brązy to zdecydowanie są Twoje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aguś no jak zawsze wszystko przemyslane. Świetna stylizacja 😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja! Fajne stonowane kolorki :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się ostatnio takie beżowe stylizacje 💕

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygladasz cudownie. Jak zawsze! Piękna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna sukienka... też się cieszę, że już koniec z kozakami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba nie mam w swojej szafie żadnego ubrania o beżowym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Lada chwila idę na ślub przyjaciółki i wybrałam na tę okazję bardzo podobną sukienkę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie dość, że piękna to i stylizacje są meeega <3 Bardzo pasuje Ci ten kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Beż to zdecydowanie Twój kolor :-*

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, uwielbiam Cie w beżu, przepięknie ci w tym kolorze ❤️

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dobrze czuję się w takim odcieniu beżu jak ten na Twojej sukience.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna i delikatna sukienka 😍 i te nogi 😁👍

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)