środa, 24 kwietnia 2019

Kwietniowe beGLOSSY

Wiosenne pudełko beGLOSSY zawitało do mnie tuż przed Wielkanocą, śpieszę zatem pokazać Wam jego zawartość.

 Flower Bloom, bo tak nazywa się kwietniowy box, jest wypełniony po same brzegi, co dobrze wróży :) Czy zawartość mnie zachwyciła tak samo jak nadejście wiosny?

CosNature, naturalny krem na dzień Detox z zieloną herbatą - pełen wymiar
Bi-es, woda perfumowana Blossom Collection Orchid - pełen wymiar
Zdrovit, este eynergy suplement diety - jedna ampułka (brak produktu bo wypiłam zbyt szybko, sooorry :))
Skrzypovita Pro, odżywcze serum do paznokci - pełen wymiar
Biotanique, ujędrniajaca maska na tkaninie Korean Beauty - pełen wymiar, saszetka
Roge Cavailles, krem pod rysznic i płyn do higieny intymnej - dwie miniatury
_Element, maska ochronna do rąk z wyciągiem z kiełków rzeżuchy - pełen wymiar

I co sądzicie? Dzieje się fajnie czy nie bardzo?
Według mnie jest ok , mocno ok. Same przydatne produkty o dużych pojemnościach. beGLOSSY sie spisało, brawo.

Krem na dzień - marka znana i lubiana, choć nie ukrywam że wolałabym drugi wariant czyli krem/maskę łagodzącą Bandi.
Woda perfumowana - ciekawa jestem tej orchidei, ale twardo nie odpakowuję, póki nie wykończę zapasów zapachowych.
Suplement diety - jedna ampułka nic nie zdziała, ale możemy poznać jej smak. Mi baaardzo smakowała, do tego stopia, ze od razu wypiłam a opakowanie powędrowało do kosza :))
Serum do paznokci - coś dla moich osłabionych paznokci, mam nadzieję, że im pomoże.
Maska na płacie - w sama raz na majowy wyjazd :) Już ją zapakowałam do podróżnej kosmetyczki.
Dwie miniatury - tu też wolałabym drugi wariant, większą miniaturę z olejkiem myjącym.
Maska do rąk - pokładam w niej duże nadzieje, moje dłonie potrzebują solidnej pielęgnacji.

beGLOSSY w wydaniu kwietniowym trafia w moje potrzeby i mój gust :)  A jak jest z Wami? Coś szczególnie się Wam spodobało?

Pozdrawiam, Aga


21 komentarzy:

  1. Mnie ta maska ochronna do rak zaciekawila max :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłby mnie tylko krem Cosmature i maska do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zapachy od Bi Es. Idealne na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cała zawartość jest bardzo ciekawa, jednak nie znam żadnego z tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresował mnie tylko krem CosNature. Nic więcej. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłabym zadowolona z takiej zawartości beauty boxa. Naprawdę Be Glossy nieźle się prezentuje na tle innych dostępnych na rynku pudełek kosmetycznych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem, że ta zawartość na pewno by mnie ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam, że tym razem zawartość bardzo mi się podoba, poprawili się!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie miałam beglossy:) Lubię kosmetyki Roge Cavailles.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przynajmniej Beglossy w tym miesiącu nie rozczarowało, bo inne pudełeczka innych firm są takie sobie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam orchidee, więc to idealny zapach dla mnie ❤️ mam olejek myjący od roge cavailles i go uwielbiam 🙂 skóra po jego użyciu jest miękka i nawilżona.

    OdpowiedzUsuń
  12. Krem do rąk wygląda fajnie, ciągle szukam jakiegoś dobrego... Polecasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Maskę Biotanique bardzo lubię :) Lubię takie zawartości boxów gdzie wszystko jest do zużycia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka zawartość bardzo by mnie ucieszyła :) nie ukrywam

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawartość całkiem przyzwoita, jestem ciekawa zapachu Bies :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę że nawet ciekawe to pudełko w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa co pomyślisz o zapachu Orchidei. Ja mam co do niej mieszane uczucia, ciekawe czy tylko ja.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie zawsze ciekawią te tajemnicze pudełka ❤️

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawe te produkty, jeden z nich wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)