piątek, 14 czerwca 2019

InstaWeek czyli mój tydzień na Instagramie

W tym tygodniu InstaWeek ciut wcześniej :)) Dlaczego? Bo za chwilę łapię za walizkę i wyjeżdżam na cały weekend do SPA! Hurra!

To nie koniec wiadomości :))) Po powrocie ze SPA, w poniedziałek, idę na jeden (kolejne hurra) dzień do pracy a we wtorek rano - kierunek działka, na której będę urlopować az do 23 czerwca. 

Muszę porządnie odpocząć, także od internetu i bloga, dlatego zapraszam Was na wpis ze stylizacją po moim urlopie,  24 czerwca. 
Ale się cieszę!

1. Kosmetyki BotanicFood polecają się do pielęgnacji :) Znajdziecie je w drogeriach Natura.

2. Już nie mogę się doczekać zabawy paletką Rainforest of the Sea od Tarte Cosmetics! Jest idealna, od fantastycznego, pomysłowego opakowania z pływajacym żółwiem, aż po niesamowitą zawartość. Znajdzicie ją w perfumeriach Sephora.

3. Kosmetyki Phenome znam i lubię i to od dawna. Tym razem przetestuję serum, lotion do twarzy i maskę do włosów. Zapowiadają się super!

1. Ten zestaw upolujecie w Sephorze w promocyjnej cenie 99zł! Maskara ze zginaną szczoteczką i czarna pomadka o transparentnym, różowo-śliwkowym wykończeniu podbiły już moje serce.

2. Spokojna, upalna i leniwa niedziela to doskonałe remedium na rozgorączkowaną sobotę spędzoną na See Bloggers.

3. Kocham cięte kwiaty w domu! Układanie bukietów uspokaja mnie i wycisza :)

1. I poniedziałek. Nawet Lilloł jest zdegustowana faktem, że weekend minął zbyt szybko. 

2.  Zawartość mojej wieczorowej torebki, co kryje się w Waszych? U mnie, oprócz zapachu i kolorówki, obowiązkowo plastry i środki p/bólowe :))

3. Dziewczyny, póki co, lekko sfochane tym, że zaraz wyjeżdżam. Walizka czai się w przedpokoju a ja czekam na transport. Będę tęsknić ogromnie za moimi Kudełkami!


Dzwonek do drzwi, łapię walizkę i jadę odpoczywać. Wy też zafundujcie sobie relaks w ten weekend, należy nam się :)

Pozdrawiam, Aga

15 komentarzy:

  1. Pieski pewnie chcą żebyś jak najszybciej wróciła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to zapowiada się kilka beztroskich dni:) miłego odpoczynku;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Miłego i słodkiego lenistwa życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje psiaki wygrywają wszystko, nie ma co :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze przecudowne zdjęcia. Wszystko tak ładnie gra razem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Ci tego wyjazdu do SPA :) A jeśli chodzi o instaweek - piękną masz siatkę na insta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. odpocznij sobie w tym tygodniu... od nas również! i wracaj z nowymi siłami i pomysłami!

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje pieski cudownie pozują :) Miłego wypoczynku. Odpocznij :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też kocham cięte kwiaty, ostatnio zachwycałam się piwoniami. Szkoda, że tak krótko są dostępne i szybko więdną :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak tu u ciebie klimatycznie. Masz piękne wnętrze mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)