środa, 18 września 2019

Atelier de Beaute beGLOSSY

We wrześniu ekipa beGLOSSY zakasała rękawy i przygotowała box naprawdę wcześnie, brawo! Czy zawartość pudełka osłodzi nam odejście lata i przygotuje na chłodne jesienne dni?


Atelier de Beaute, bo tak nazywa się wrześniowy box, zaskakuje gabarytami produktów. Box jest wypełniony po same brzegi!

Nivea, peeling ryżowy do twarzy- pełen wymiar
Gliss Kur, intensywna odzywka do włosów Weekly Therapy- pełen wymiar
Tołpa SPA DETOX Harmonia, mydło borowinowe do odnowy biologicznej- pełen wymiar
Golden Rose, Metals Matte Metallic Lip Crayon- pełen wymiar
Killys, zestaw pędzli do blendowania Pastelove Green Tea
Cosnature, naturalny super nawilżający balsam do ciała z lilią wodną - pełen wymiar
Prezent dla ambasadorek beGLOSSY- pędzel i gąbeczka Killys

Jest fajnie, wiecie? Same pełne wymiary :)

Peeling ryżowy do twarzy- Nivea wypuściła produkty ze składników złuszczających w 100% pochodzenia naturalnego. Do mnie trafiła wersja aloesowa, z czego się ogromnie cieszę.
Intensywna odżywka do włosów- ciekawa forma podania, spora saszetka z nakrętką. Lubię produkty Gliss Kur, choć składy nie są ani trochę naturane. A jednak działają i to długofalowo :)
Mydło borowinowe- super! Ostatnio sięgam po kostki myjące, nie po typowe żele pod prysznic.
Metaliczna szminka do ust- uff, że nie trafił mi się produkt od Revers. Uwielbiam szminki Golden Rose, zwłaszcza te matowe.
Pędzle do blendowania- pudełka zawierają różne wersje tych pędzelków, do mnie trafił duet do rozcierania. Wygląda słodko.
Balsam do ciała- kocham Cosnature za składy i działanie. A ten balsam, nie dość, ze super nawilża ro jeszcze zawiera lilię wodną.
Dwa proodukty Killys Pastelove dla ambasadorek marki- pędzel do rozświetlacza i gąbeczka do podkładu zawsze się przydadzą.

Cudne pudełko, same pełnowymiarowe produkty, naprawdę super się dzieje we wrześniu. Prawdziwa osłoda po mimionym lecie :)

Pozdrawiam, Aga



11 komentarzy:

  1. Szczególnie to mydło borowinowe z Tołpy mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie zainteresował peeling i ta odżywka do włosów :) Całkiem fajna zawartość tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że zawartość ciekawa. Bardzo lubię produkty cosnature

    OdpowiedzUsuń
  4. Peeling ryżowy Nivea mam i sprawdził się u mnie super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mydło borowinowe mam, ale jeszcze nie użyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym razem dla mnie Glisskur wygrywa, lubię ich produkty do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się zawartość. Wiele z tych kosmetyków muszę przetestować!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że każdy produkt jest pełnowymiarowy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna zawartość boxa. Ja bym była z takiej zadowolona. Fajnie, że firmy pudełkowe starają się teraz by zawartość była zadowalająca klientki i nie lecą samymi miniaturkami czy próbkami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy to te pudełka ostatnio były takie sobie? Bo teraz naprawdę niezłe ma wnętrze!

    OdpowiedzUsuń
  11. Peeling ryżowy strasznie mnie zaciekawił 😄😍

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)