piątek, 20 września 2019

POLKA z natury piękna

POLKA to kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała, które wykorzystują sprawdzone składniki, starannie pozyskane z lokalnych źródeł naszego kraju. 

Bajecznie przyjemne w dotyku, o zmysłowych zapachach, kremy, balsamy, wody micelarne i maski zapewnią kompleksową pielęgnację o jakiej marzysz.


Co kryje się w ich wnętrzu? Skarby z naszych pól, nadmorskich brzegów i podziemi pełnych
minerałów:
  •  Bursztyn, który doda energii i odżywi
  •  Len, który zregeneruje i przyniesie spokój
  •  Owies, który radośnie nakarmi skórę
  •  Miedź i wody termalne, które odnowią twoje młodzieńcze moce
  •  Woda siarczkowa, która oczyści przynosząc relaks



BURSZTYN - NASZ POLSKI SKARB NARODOWY
Od lat wykorzystuje się go w kosmetologii ze względu na właściwości regenerujące i ujędrniające. Produkty kosmetyczne zawierające bursztyn poprawiają nawilżenie, odżywienie i natłuszczenie skóry. Powodują wzrost jej jędrności i elastyczności. Zmniejszają szorstkość skóry i widoczność zmarszczek.


OWIES - NA PEWNO ZNASZ ZDROWOTNE WALORY OWSA, dzięki którym jest tak ceniony w diecie. A czy wiesz, że dzięki swoim właściwościom zyskał również uznanie w kosmetykach? Owies, dzięki swoim właściwościom filmotwórczym, zapewnia napięcie i wygładzenie skóry.

MIEDŹ I WODY TERMALNE - MIEDŹ TO PRAWDZIWY SKARB w kosmetyce - dzięki swoim właściwościom ujędrniającym, w pełni zasłużyła sobie na miano następcy kolagenu, wspierając codzienną pielęgnację Twojej skóry.

LEN - CUDOWNA ROŚLINA, której zalety doceniono już w starożytności. Jako synonim wysokiej jakości i luksusu cieszy się uznaniem na świecie, zwłaszcza w kosmetyce.

WODA SIARCZKOWA  - siarka jest wykorzystywana od starożytnych czasów Hipokratesa aż po dzień dzisiejszy, szczególnie do pielęgnacji cer problemowych. Już 5 tysięcy lat temu stosowali ją Egipcjanie.




Pozdrawiam, Aga

12 komentarzy:

  1. Od razu rzucają się w oczy piękne opakowania. Zupełna nowość jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe kosmetyki, nie miałam okazji używać ich wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiadają się ciekawie, nie znam ich niestety!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam. Zaciekawilas mnie tymi kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki jeszcze. Trochę mi głupio. Muszę koniecznie nadrobić

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie miałam okazji testować tych produktów. Ale bardzo chętnie się z nimi zapoznam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę taką fajną nazwę. Muszę przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja koniecznie muszę wypróbować ten żel do mycia twarzy, bo mój aktualny jest akurat na wykończeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O wow! Pierwszy raz widzę te kosmetyki i pierwszy raz w ogóle o nich słyszę. ALe przyznam, że mocno mnie nimi zaciekawiłaś.
    Gdzie będę mogła je znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
  10. Już sama grafika tych kosmetyków bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowicie mi się podoba szata graficzna tych kosmetyków, muszę sprawdzić ich składy.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)