niedziela, 13 października 2019

Odbudowująca maska do włosów z olejem avocado Nature Box

Maski regenerujące to ważny punkt w pielęgnacji moich bardzo długich włosów. Gdyby nie regularne odżywianie, już dawno musiałabym je skrócić. 

W zasadzie maskę natce Box stosuję dopiero od czterech tygodni, ale mam już wyrobione zdanie na jej temat i chciałabym się nim z Wami podzielić. 





Maska Nature Box ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado

Dogłębnie odżywia i odbudowuje włosy od nasady po końce. Bez silikonów, parabenów i sztucznych barwników. 96%* składników pochodzenia naturalnego.*w tym woda.



Maska ma dość gęstą, budyniową konsystencję i przyjemny, kosmetyczny zapach (wyczuwam w nim subtelne ziołowe nuty)


Aplikuję ją trzy razy w tygodniu na moje włosy, tuż po ich umyciu. Zostawiam na pół godziny i dokładnie spłukuję. 

Maska nie jest droga, kosztuje 20-24 zł (dodatkowo w Rossmannie trwa promocja - 2+2 gratis na produkty Schwarzkopf. Dotyczy wszystkich produktów Schwarzkopf i produktów do pielęgnacji włosów Nature Box. Najtańsze lub w tej samej cenie otrzymasz gratis)

Składowo dzieje się naprawdę przyzwoicie, jak na produkt kupiony w drogerii. Nie zawiera sztucznych barwników, silikonów czy parabenów. W składzie znajdziemy wiele dobroci jak tłoczony na zimno olej avocado czy masło Shea. 


Maska wygładza i nawilża włosy. Nie obciąża ich, jest dość lekka jak na maskę regenerującą, można ją stosować co drugi dzień bez obaw, że włosy staną się ciężkie czy przetłuszczone. 

Wyjątkowo zniszczonych pasm nie zregeneruje ale tak naprawdę żadna maska nie działa cudów w przypadku takich włosów. 


 Jest fajnie :) Cenowo, składowo a efekty widoczne niemalże od pierwszego zastosowania.

Pozdrawiam, Aga

11 komentarzy:

  1. mam już z tej serii jeden kosmetyk do włosów i zapach mi niezbyt się podoba, ciekawe czy ta maska pachnie tak samo..??

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyglądam się od dawna tej serii kosmetykow i chyba czas je wypróbować w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki z tej marki mam na mojej wishliście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkty tej marki chyba nigdy nie zawodzą.

    OdpowiedzUsuń
  5. OO..a ja akurat jeste na etapie poszukiwania nowej maski do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię produkty tej marki. Poleciła ostatnio babci i była zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam ostatnio kilka produktów tej marki :) Po pierwszym zastosowaniu jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam maseczki do włosów. Częstuje używam i za każdym razem staram się kupić inną.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham maski do włosów jako włosomaniaczka, toteż chętnie sprawdzę zarówno jej skład jak i działanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zauroczona niektórymi kosmetykami tej marki.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)