środa, 23 października 2019

Październikowe beGLOSSY

Dotarło jeszcze przed weekendem i czym prędzej spieszę, mimo natłoku obowiązków, by pokazać Wam zawartość. 

Moi drodzy, oto październikowe pudełko beGLOSSY.


Lovely Look to temat przewodni. Czy produkty są takie lovely? Zerknijmy!

Schauma, Szampon do włosów Nature Moments - prezent, pełen wymiar
AA Wings of Color, lakier do paznokci Oil Therapy - pełen wymiar
Bielenda, krem maska przeciw zrogowaceniom do stop - pełen wymiar
Biotaniqe, kojący krem nawilżający - pełen wymiar
Selfie Project, cukrowy peeling do ust - pełen wymiar
Selfie Project, jagodowy olejek do ust - pełen wymiar
Sessio, multifunkcyjny krem BB do włosów - pełen wymiar

Coś szczególnie wpadło Wam w oko? Bo mi, szczerze, tylko jedna rzecz. Choć reszta też nie jest zła :)

Krem do włosów- nie znam, ale z wielką przyjemnością poznam. Skład fajny i to jak!
Jagodowy olejek do ust - nie używam tego typu rzeczy, więc zapewne komuś go podaruję
Cukrowy peeling do ust - jak wyżej :)
Kojący krem nawilżający - nie używam kremów do twarzy ale uwielbiam wszystko co nawilża. 
Krem do stóp - o ile pielęgnacja tej części ciała mnie nie kręci, to krem wydaje się ciekawy. 
Lakier do paznokci - w dobie hybryd już nie sięgam po klasyczne lakiery. 
Szampon do włosów - mam i lubię.

Jak widzicie jest fajnie choć jakiś niedosyt czuję. Same pełne wymiary, do tego prezent ale brakuje mi czegoś wystrzałowego. 

 Pozdrawiam, Aga

13 komentarzy:

  1. Peeling do ust chętnie bym przetestowała. Szukam jakiegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ten krem z biotanique szczegolnie wpadl w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam je i jestem z niego bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  4. Co prawda nie wpadło mi nic szczególnie w oko,ale i tak byłabym zadowolona z pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresował mnie w szczególności krem do twarzy. Ogólnie pudełko szału nie robi, ale złe też nie jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna zawartość - jak dla mnie same nowości: nie miałam jeszcze żadnego z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  7. No trochę brakuje jakiegoś produktu gwiazdy;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cukrowy peeling do ust jest jak dla mnie hitem! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi właśnie wpadł w oko lakier i peeling od Selfie Project :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czy to taki olejek jak lata temu? w sensie błyszczyka w płynie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Produkty Selfie i krem do włosów jak najbardziej na tak!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cukrowy peeling i krem mi wpadły w oko chętnie bym je wypróbowała

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)