piątek, 6 grudnia 2019

Beige dress

Mam słabość do dzianinowych sukienek o kroju ołówka. Jeśli nie są do tego zbyt krótkie, jestem w siódmym niebie!

Sukienka idealna bo ... uniwersalna! Jasny beż to bardzo wdzięczny kolor, stanowi bowiem doskonałe tło zarówno dla pasteli jak i kolorów zdecydowanych, bardziej nasyconych. 

Zestawiłam ją z kozakami w kolorze kremowym (kozaki i botki w tym odcieniu to najnowszy jesienno-zimowy trend) i wyrazistymi oprawkami okularów. Włosy na szybko zebrane w kucyk, bez choćby jednego zerknięcia w lustro, dopełniły ten dziewczęcy look. 


Sukienka Talya
Kozaki NA-KD (wciąż aktywny jest kod rabatowy a.bil15 który uprawnia do 15% zniżki)
Torebka Mohito
Okulary TIJN
Bransoletki Libell

Pozdrawiam, Aga

12 komentarzy:

  1. Cudnie. Te buty za każdym razem gdy je widze, kradną moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze nic dodać nic ująć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba obecnie nie mam sukienki o takim kroju:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w takich wąskich spódnicach/sukienkach nie umiem się poruszać. Jestem fanką rozkloszowanych. Ale ty wyglądasz świetnie. Jak zwykle

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka cudna,ale za to jakie piekne buty !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też bardzo lubię sukienki o takim kroju, ale w intensywniejszych kolorach ( ha..najczęściej czarna! ), ale to dlatego, że w beżu nie wyglądam dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim kroju bardzo dobrze wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Ci pasują takie sukienki ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Kozaki wystrzałowe! Totalnie chciałabym je mieć w swojej szafie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna sukienka fajna kolorystyka i fajnie ci leży ❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie na Tobie leży ta sukienka. I kolor jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochana jestem w sukienkach o tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)