sobota, 25 stycznia 2020

Green winter

Zdecydowanie jest to kolor - odkrycie tego sezonu. Nieśmiałe przymiarki były jeszcze jesienią, zimą  zaś miłość do khaki wybuchła prawdziwym ogniem. Co widać na załączonych obrazkach :)


Koszula, ramoneska, szalik i rękawiczki - to wszystko w różnych odcieniach khaki. Dorzuciłam do stylizacji jeszcze butelkową zieleń i brąz dodatków: rudy torebki i czekoladowy kozaków. Fajnie jest :) Prawda?


Koszula, kurtka, szal i rękawiczki -  Szachownica
Spódnica - Atelier Edith
Torebka - Nobo Bags
Kozaki - Zapato
Okulary - TIJN

Pozdrawiam, Aga

10 komentarzy:

  1. Khaki zawsze wydawało mi sie być takim smutnym kolorem, a tu okazuje się, że można z niego stworzyć fantastyczną stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  2. I trzeba przyznać, że jest to na pewno Twój kolor! Wyglądasz świetnie - jak zwykle zresztą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie odcienie są stworzone dla Ciebie kochana. Wygladasz obłędnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna jest ta torebka. Przyciąga oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta torba to czysty obłęd. Zresztą spódnica i kozaki też niesamowicie mi się podobają. Ja ostatnio jestem zakochana w szmaragdowej zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też bardzo lubię ten kolor :) świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódnica sprawdzi się idealnie na wiele okazji. Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki oliwkowy odcień ubrań bardzo ładnie współgra z Twoim odcieniem skóry.

    OdpowiedzUsuń
  9. W tych okularach bardzo Ci do twarzy :) No a kolory to jak od dawna wiadomo to Twoja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja spódnica podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)