czwartek, 2 stycznia 2020

Milk Therapy L'biotica

Od kilku tygodni karmię moje włosy ekspresową odżywką mleczną marki L'biotica. Producent obiecuje przywrócenie blasku włosom matowym. Czy faktycznie połysk się pojawił? czy odżywka przytłoczyła mnie jedynie swym słodkim duszącym zapachem?




MLECZNA ODŻYWKA PRZYWRACAJĄCA BLASK WŁOSOM MATOWYM

Milk Therapy to kuracja otulająca włosy apetycznym, mlecznym zapachem mleka ze słodkim karmelem i miodem. Idealny sposób na zaspokojenia pragnienia matowych włosów potrzebujących intensywnego nawilżenia i blasku.
Proteiny mleczne, Miód Manuka, Ceramidy 
Skład odżywki oparty o 3D MilkProtein Complex™, wykorzystujący zdolność nisko i wysokocząsteczkowych protein mlecznych, odbudowujących osłabioną i zniszczoną strukturę włosa. 
Ekspresowa odżywka intensywnie nawilża suche partie włosów, wygładza i regeneruje uszkodzone końcówki, bez efektu obciążenia.




Konsystencja jest raczej lekka, nieco żelowa, nie obciążająca. Zapach intensywny, słodki, otulający, dla mnie - zbyt męczący. Do tego długo utrzymuje się na włosach , więc jeśli preferujecie takie mleczno-karmelowe aromaty, będziecie zachwyceni.

Odżywka wygładza włosy, ułatwia dzięki temu rozczesanie splątanych po myciu pasm. Czy regeneruje? To raczej lekka, codzienna odżywka, jeśli chcecie odbudować zniszczone kosmyki, lepiej chyba sięgnąć po maskę z tej samej serii. 

Jest fajnie ale moim włosom nie wystarcza :)


 Pozdrawiam, Aga

14 komentarzy:

  1. Raczej nie dla mnie. Głównie ze względu na zapach, nie przepadam za takim i rzadko sięgam po kosmetyki o takim aromacie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy lubią produkty z tej marki, jednak tej odżywki jeszcze nie używałam. Kto wie, może jak wykończe zapasy to się na nią skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzieś się już o tej marce dobrego naczytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam i także sprawdziła się dobrze ale bez szaleństw ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tej serii,ale nie testowałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach dla mnie chyba też mógłby być trochę zbyt intensywny;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje włosy nie są wymagające, więc chętnie spróbuje;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na maskę bym się skusiła bo moje włosy lubią proteiny mleczne, ale właśnie odżywki są dla mnie za słabe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chyba wolę sięgać po kosmetyki, które mają działanie z tzw. "grubej rury" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje włosy w ogóle nie tolerują niemal żadnych kosmetyków niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię kosmetyki tej marki, ale tego jeszcze nie widziałam. Czas to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje włosy są bardzo wymagające. Pewnie odzywka byłaby za słana. Ale jakbym dodała jakiś olej do niej mogłoby być już lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię przede wszystkim maski tej marki, tej serii jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam tę serię! Jest po prostu cudowna, moje włosy są po tych kosmetykach takie przyjemne w dotyku i pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)