piątek, 21 lutego 2020

Punktowy koncentrat kryjący zaczerwienienia Kali Musli Orientana

Naturalny płynny korektor do twarzy? Takie coś istnieje? Tak!

Jedna z moich ulubionych marek- Orientana, w ubiegłym roku wypuściła na rynek serię Kali Musli, dedykowaną cerze wrażliwej i naczynkowej. Niedawno serię uzupełnił punktowy koncentrat kryjący zaczerwienienia, czyli pierwszy kosmetyk kolorowy tej marki! Moja ekscytacja sięgnęła zenitu- czy będzie tak świetny jak reszta produktów Kali Musli?


Punktowy koncentrat kryjący zaczerwienienia Kali Musli


Naturalny koncentrat zawierający mieszankę starannie dobranych pigmentów do stosowania punktowego w celu zamaskowania zaczerwienionych miejsc. Zmniejsza widoczność rozszerzonych naczynek, blizn potrądzikowych, plam pigmentacyjnych i zasinień. Koncentrat jest bogaty w naturalne składniki aktywne, których zadaniem jest zmniejszenie podrażnień skóry. Do stosowania pod makijaż. Ponad 97% składników naturalnych. 

DZIAŁANIE PUNKTOWEGO KONCENTRATU KRYJĄCEGO ZACZERWIENIENIA KALI MUSLI: 

  • efektywnie kryje niedoskonałości, takie jak pajączki, naczynka i zasinienia
  • koi i łagodzi podrażnienia
  • nawilża
  • zmniejsza widoczność zaczerwienień
  • poprawia wygląd skóry

Konsystencja: Płynny korektor 

Zapach: Delikatny, subtelny zapach 

Dla kogo: Naturalny korektor do twarzy doskonale sprawdzi się przy problemach skóry, przy cerze mocno podrażnionej, naczynkowej, wrażliwej, z niedoskonałościami i z niejednolitym kolorytem.


Korektor ma lekką, kremowo-płynną konsystencję, pięknie pachnie (delikatnie i świeżo). Ma jasnozielony kolor, taka pistacja czy też lody miętowe. Skutecznie tonuje wszelkie zaczerwienienia- czy to naczynka czy też wypryski. Ma raczej lekkie krycie, nie jest to kamuflaż, jego sila tkwi w tonowaniu poprzez swój odcień a nie na kryciu. 


Oprócz właściwości tonujących, korekto działa też pielęgnacyjne. Ma świetny skład, w którym znajdziemy np. olej makadamia, kwas hialuronowy, ekstrakt z Kali Musli, olej kukui czy ekstrakt z Physalis Angulata. Koncentrat koi, wycisza niespodzianki i niedoskonałości, łagodzi. 

Warto go wypróbować!

Pozdrawiam, Aga

10 komentarzy:

  1. Czytalam wlasnie dzisiaj ze te kosmetyki mają naprawdę fajne składy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę kupić dla mojego męża bo on miewa problemy z naczynkami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam problemu z zaczerwienieniem cery, ale marka mnie ciekawi. Nic jeszcze z niej nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat marke orientana mialam nie raz okazje poznac. I bardzo lubię ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę musiała wypróbować, bo ostatnio mam takie problemy skórne małe do ukrycia

    OdpowiedzUsuń
  6. Lekkie krycie ale na co dzień będzie jak znalazł myślę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś próbowałam dwóch kosmetyków Orientana. Były rzeczywiście bardzo dobre, ale jakoś tak wypadły mi z głowy :) Być może czas do nich wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właściwie to ten korektor niesamowicie mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam, że niewiele miałam do czynienia z produktami tej marki i każdy nowy, który sie pojawia mocno mnie zaciekawia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Marka Orientana mega mi przypadła ! Mam peeling z serii Kali Musli i jest świetny , skóra po nim jest gładka jak po kremie, krem też mam , z żeń szeniem i pięknie pachnie ! Weszłam dziś na ich stronę i patrzę nowy produkt ,na pewno kupię 🙂

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)