środa, 17 lipca 2013

MATRICIUM® firmy Bioderma

Zacznę moją recenzję od kilku refleksji w formie pytań. Wymagacie niemożliwego od produktów z etykietką dermokosmetyk, wyrób medyczny ? Czy kupując drogi kosmetyk spodziewacie się cudów na poziomie medycyny estetycznej czy jesteście przekonani że nawet najdroższy kosmetyk to tylko kosmetyk?

 MATRICIUM® firmy Bioderma


                                                               Kilka słów od producenta                                                          

 MATRICIUM® to pierwszy wyrób medyczny działający na przyczyny starzenia się skóry. MATRICIUM® złożone jest z 63 biomimetycznych (występujących naturalnie w skórze) składników aktywnych, które są w 100% przyswajane przez skórę. Działanie MATRICIUM® poparte jest 14 latami badań i aż 74 badaniami klinicznymi.

Posiada status wyrobu medycznego klasy IIA


Opatentowane połączenie 63 składników aktywnych, w 100% biokompatybilny



Dostarcza komórkom wszystkie niezbędne składniki odżywcze, tworząc im optymalne środowisko do odbudowy, dzięki temu procesy regeneracji zachodzą szybciej i efektywniej


Tworząc optymalne środowisko komórkom, pobudza do regeneracji zarówno naskórek jak i skórę właściwą, dzięki czemu uzyskany efekt jest dogłębny, a przez to bardziej trwały


Zastosowanie MATRICIUM® wpływa na wzmocnienie rezultatów zabiegów dermatologicznych i estetycznych oraz szybszą odbudowę skóry; produkt można stosować nie tylko po zabiegu, a również w przerwie między procedurami, jeżeli jest to seria zabiegów



WSKAZANIA:
Skóra po zabiegach dermatologicznych lub kosmetycznych
Powierzchniowe zmiany skórne (nie sączące, nie krwawiące),
nacięcia, oparzenia I stopnia, łuszczenie skóry
Skóra poddana działaniu niekorzystnych czynników zewnętrznych
lub wewnętrznych (promieniowanie UV, wysokie/niskie
temperatury, stres, tytoń), problemy hormonalne wywołujące
suchość i podrażnienia skóry

Właściwości:

Formuła bezzapachowa, nie zawiera konserwantów, alkoholu ani barwników

100% biokompatybilny

30 sterylnych dawek x 1 ml 
 opis producenta
Pojemność: 30x1ml
Cena: ok 200zł
  
                                                                     Moja opinia                                                                          
 
Przyznaję, byłam strasznie ciekawa o co w tym chodzi, jak i czy zadziała. Przeglądajac skrajne opinie w sieci nie wiedziałam zupełnie, czego siepodziewać.

 Opakowanie 
MATRICIUM® to 30 plastikowych sterylnych ampułek. Kazda z nich po otwarciu powinna być zużyta w ciągu 12h. Bardzo podoba mi się fakt że to nie szkło tylko plastik. Nie sposób też nie wspomnieć o praktycznym zamknięciu każdej ampułki. 


 Konsystencja 
płynna

Kolor/zapach 
produkt nie jest perfumowany

Aplikacja 
 MATRICIUM® to 30-dniowa kuracja. Jedna ampułka wystarcza na dwa razy. Stosowałam rano i wieczorem, przed nałożeniem właściwego kremu.


Działanie 
To nie zaczarowana różdżka  która sprawi że skóra nagle wypięknieje a zmarszczki znikną. Nie ma cudów, to kosmetyk. Ale wyjątkowy kosmetyk.
Jego skład to 63 biomimetycznych substancji czynnych o niesamowitych właściwościch.  Podstawową funkcją tego produktu jest regeneracja. Już w tej notce Tragedia na twarzy, rozpacz w sercu
mieliście po raz pierwszy do czynienia z  MATRICIUM®. Jak żaden inny kosmetyk regeneruje skórę i pomaga jej się odnowić. Podrażnienia, stany zapalne i alergiczne czy np. inwazyjne zabiegi typu złuszczanie- przy każdym z nich można się wspomóc tym wyrobem medycznym by skóra wróciła do normalności. A wróci szybko, uwierzcie mi.  
Dodatkowo wzmacnia skórę, sprawia że staje się bardziej zwarta a koloryt wyrównany.
Jestem pod wrażeniem.

edit- pomyślałam że to dobra rzecz przy rolowaniu. Muszę wypróbować :)

Podsumowując...

 Plusy 
natychmiastowy efekt ukojenia i wzmocnienia
bardzo dobry skład
praktyczne opakowanie
skóra dzień po dniu wygląda lepiej 

 Minusy
cena

 Skład/INCI 

  
Moja ocena 
4,5/5

pozdrawiam
Aga

9 komentarzy:

  1. różdżka* :)
    poza tym ciekawa i przydatna recenzja, nie stać mnie na tą kurację, ale może mamie na prezent?..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurczę, dzięki :* wstyd, ja humanistka, nie wiem o czym myślałam. Chyba nie myślałam :))

      Usuń
  2. Aga, czy kupisz ponownie ten kosmetyk?
    Przyznam, że twoje opinie są dla mnie cenne bo wierze w ich wiarygodność i nie są pisane na zlecenie producenta czy sklepu..
    pozdr:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz Paulo ze właśnie o tym pomyślałam gdy otwierałam komentarze? Tak, kupiłabym gdybym dysponowała wolną gotówką. Bo jest efekt, produkt działa i nie robi mi krzywdy.

      Usuń
  3. Szczerze?dla mnie kosmetyk to tylko kosmetyk nie ważne za ile ;/ Nie mniej chętnie bym sobie tą dziwną miksturkę wypróbowała.
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Skład wygląda rewelacyjnie, do tego płynny, no coś dla mnie i przynajmniej nie mam wątpliwości, że płacę za działanie, a nie jakąś "ekoampułkę". Z przyjemnością bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż nie potrzebuję aż tak tego kosmetyku, więc nie kupię. Ale ogólnie dobrze, że stworzyli coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, kusi mnie ten kosmetyk, ale cena skutecznie powstrzymuje od bliższej znajomości. Ale może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)