środa, 30 grudnia 2015

Konkurs z Innova Glamorous Oil Indola!

Worek z prezentami i konkursami rozsypał się na koniec roku :) Do 4 stycznia trwa konkurs z PROFEMED Medycyna Estetyczna KLIK a dzisiaj mam dla Was konkurs równie interesujący gdzie są również aż 3 nagrody!


Do wygrania aż 3 zestawy (każdy to 4 fantastyczne kosmetyki) Innova Glamorous Oil Indola.

Każdy zestaw zawiera:
- szampon nabłyszczający 250ml
- złota maska nabłyszczająca 200ml
- złoty olejek ułatwiający rozczesywanie 150ml
- olejek nabłyszczający 75ml

1. Polub fanpage bloga Agowe Petitki
2. Polub fanpage sponsora nagród Indola Polska
3. Udostępnij publicznie info o konkursie.
4. Napisz w komentarzu że bierzesz udział.

Do dzieła! Konkurs trwa od dzisiaj tj. od 30 grudnia 2015 do 6 stycznia 2016.

Zasady konkursu:
  •   konkurs trwa od dzisiaj tj. 30 grudnia 2015 do 6 stycznia 2016 włącznie (do godz.24:00)

  • konkurs jest skierowany do publicznych obserwatorów mojego bloga
  •  nagrodami są 3 zestawy Innova Glamorous Oil Indola.

  • zadanie konkursowe polega na:
- udostępnieniu PUBLICZNIE wpisu konkursowego na moim fanpage'u na Facebooku i napisaniu w komentarzu że bierzesz udział

- polubieniu fanpage   Indola Polska

Miło mi będzie jeśli polubisz również mój fanpage  :)   

ZGŁOSZENIA NIEKOMPLETNE NIE BĘDĄ BRANE POD UWAGĘ!
  • wśród prawidłowo napisanych komentarzy  komisja konkursowa (w skład której wchodzę ja) wybierze jednego zwycięzcę . Ogłoszenie wyników 11 stycznia 2016 lutego 2015 do godz. 20:00  na fanpage'u bloga Agowe Petitki na FB. Zwycięzca powinien skontaktować się ze mną pod adresem agabil1@o2.pl w ciągu 3 dni od momentu ogłoszenia wyników w przeciwnym razie nagroda powędruje do kogoś innego. W mailu powinny być podane dane osobowe i adresowe niezbędne do wysyłki nagrody. Nagrody wysyła fundator nagrody.

  • Musisz mieć skończone 18 lat lub zgodę rodziców
  • jedna osoba- jeden komentarz

  • fundatorem nagród jest Indola Polska

  • Prawo do składania reklamacji, w zakresie niezgodności przeprowadzenia Konkursu z Regulaminem, służy każdemu uczestnikowi w ciągu 7 dni od daty wyłonienia jego laureatów. Reklamacje składać można mailem na adres agabil1@o2.pl

  •  zastrzegam sobie prawo do dokonywania zmian w niniejszym regulaminie.
Powodzenia!

13 komentarzy:

  1. Super , konkurs wzięłam udział ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Super , konkurs wzięłam udział ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie,super nagrody,ten olejek..<3 biore udział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział w konkursie. Spełniłem wszystkie wymagane wymogi do udziału w konkursie

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydadzą się bardzo po dekoloryzacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe nagrody <3 Ja również próbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wziełam udział;) Blog obserwuję jako xtina120

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super konkurs lecę wziąć udział :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)