niedziela, 27 grudnia 2015

Konkurs PROFEMED!

Zaraz po Świętach Mikołaj PROFEMED i ja mamy dla Was konkurs. Do wygrania aż 3 vouchery na zabiegi kosmetyczne w PROFEMED! Konkurs dla osób z Warszawy i wszystkich tych którzy są w stanie przyjechać na wizytę do PROFEMED!



Każdy voucher to:-konsultacja kosmetologiczna-oczyszczanie twarzy + peeling kawitacyjny-maska + ampułka (według potrzeb skóry i zaleceń kosmetologa)-regulacja brwi i henna



1. Dla publicznych obserwatorów mojego bloga na blogspocie i fanów fanpage'a Agowe Petitki na Facebooku

2. Dla fanów fanpage'a sponsora nagród Odkryj w sobie piękno na Facebooku
3. Udostępnij publicznie info o konkursie na Facebooku.
4. Napisz w komentarzu na Facebooku że bierzesz udział.

Do dzieła! Konkurs trwa od dzisiaj tj. od 27 grudnia 2015 do 4 stycznia 2016.





Zasady konkursu:
  •   konkurs trwa od dzisiaj tj. 27 grudnia 2015 do 4 stycznia 2016 włącznie (do godz.24:00)

  • konkurs jest skierowany do publicznych obserwatorów mojego bloga
  •  nagrodami są 3 vouchery na zabiegi kosmetyczne w PROFEMED

  • zadanie konkursowe polega na:
- udostępnieniu PUBLICZNIE wpisu konkursowego na moim fanpage'u na Facebooku i napisaniu w komentarzu że bierzesz udział

- polubieniu fanpage   Odkryj w sobie piękno

Miło mi będzie jeśli polubisz również mój fanpage  :)   

ZGŁOSZENIA NIEKOMPLETNE NIE BĘDĄ BRANE POD UWAGĘ!
  • wśród prawidłowo napisanych komentarzy  komisja konkursowa (w skład której wchodzę ja) wybierze jednego zwycięzcę . Ogłoszenie wyników 10s tycznia 2016 lutego 2015 do godz. 20:00  na fanpage'u bloga Agowe Petitki na FB. Zwycięzca powinien skontaktować się ze mną pod adresem agabil1@o2.pl w ciągu 3 dni od momentu ogłoszenia wyników w przeciwnym razie nagroda powędruje do kogoś innego. W mailu powinny być podane dane osobowe i adresowe niezbędne do wysyłki nagrody. Nagrody wysyła fundator nagrody.

  • Musisz mieć skończone 18 lat lub zgodę rodziców
  • jedna osoba- jeden komentarz

  • fundatorem nagród jest PROFEMED

  • Prawo do składania reklamacji, w zakresie niezgodności przeprowadzenia Konkursu z Regulaminem, służy każdemu uczestnikowi w ciągu 7 dni od daty wyłonienia jego laureatów. Reklamacje składać można mailem na adres agabil1@o2.pl

  •  zastrzegam sobie prawo do dokonywania zmian w niniejszym regulaminie.
Powodzenia!

8 komentarzy:

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)