czwartek, 15 listopada 2012

Biała Fabryka 470 LDZ Colour Alike

Rozjaśnimy trochę nasze paznokcie :) 
 Biała Fabryka  470 LDZ 


Bardzo jasny lakier o kremowym, nieco szklistym wykończeniu. To kolor kości słoniowej, delikatnie kremowy.


Wow, na taki odcień czekałam. Po wybuchu  (nieoczekiwanym) miłości do Orly Pure Porcelain marzył mi się podobny lakier w Colour Alike. I wreszcie nadszedł ten czas :)
Lakier z całej kolekcji LDZ jest najmniej kryjący ale nie jest transparentny jak typowy lakier frenczowy, 2 grubsze lub 3 cieńsze warstwy kryją bardzo przyzwoicie.


Gdy tylko go zobaczyłam, skojarzył mi się z Pure Porcelain Orly dlatego tez zrobiłam porównanie. Orly jest bardziej chłodny, z różowymi tonami. Daje też nieco bardziej tępe, takie kredowe wykończenie, Colour Alike jest gładki i delikatnie szklisty. 

 
 


Całą najnowszą kolekcję LDZ kupicie w nowym sklepie Colour Slike www.colorowo.pl a ten konkretny odcień tutaj

pozdrawiam
Aga

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładny, fajnie wygląda na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  2. Biała fabryka podoba mi się bardziej niż Porcelain.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglada bardzo ladnie i estetycznie.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Colour Alike 470 jest ładniejszy od Orly ;) ładne takie białe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, daje efekt porcelanowych paznokci. Można fajnie się bawić zdobieniami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jednak ten Orly podoba mi się bardziej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też uwielbiam kolor porcelanki, ale uciążliwa jest ta kremowa formuła. CA wygląda jak pokryty topem. Czy to żelkowe wykończenie?
    Myślałaś może o spiłowaniu pazurków w migdałki? Myslę, że wyglądały by u Ciebie pięknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdo, bardziej migdałkowych mieć nie mogę :) to optymalny kształt dla moich paznokci.
      CA ma inne wykończenie niż Porcelain, jest bardziej szklisty, błyszczący i gładki.

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)