niedziela, 22 lutego 2015

Wiosna, tuż za rogiem

Pomimo że dzisiaj nie było tak słonecznie jak wczoraj, to czuć już nieśmiałe oznaki wiosny. Zima nie dała nam się we znaki jednak z wielką ulgą ją pożegnam bo ... kocham wiosnę! Te jej cudowne początki gdy jest cieplej, powietrze drga i obiecuje że już wkrótce wszystko wybuchnie :) Albo maj gdy wiosna w pełni, za pięknie pachnący bez i miłe wspomnienia :) Gdy piszę te słowa w dłoniach czuję ciarki a w sercu ekscytację :) Co z tego że znowu jestem starsza o rok, to nic, bo wiosna :)


Dziś razem z moim fotografem wyskoczyliśmy na chwilę by sfotografować bardzo kolorowy zestaw :) Żałowałam nieco że niebo było spowite chmurami a otoczenie mało wiosenne ale myślę że sam strój jest na tyle barwny że nasuwa skojarzenia z tą piękną porą roku :)
Soczyście fuksjową koszulę zestawiłam z czarną skórzaną spódnicą ołówkową która leży genialnie i mimo że nieco krępuje ruchy, efekt jaki daje to wynagradza :) Dodatki w postaci złoto-różowego naszyjnika i różowych bransoletek, srebrnego zegarka, kocich okularów p/słonecznych, kolorowych paznokci i limonkowej kopertówki świetnie uzupełniają tę stylizację. By nie zmarznąć na ramiona narzuciłam płaszcz w wyrazistą pepitkę który idealnie wpasowuje się w resztę stroju. Zobaczcie co mam na nogach- absolutnie fantastyczne i wygodne (!) skórzane szpilki Zapato które dają mi nadzieję że tej wiosny nie będę biegać tylko w balerinach.


Płaszcz SheInside
Koszula SheInside
Spódnica  SheInside
Rajstopy Beli
Skórzane szpilki Zapato
Bransoletki  Arcy-Dziełka
Kopertówka Pracownia Twórcza
Okulary ebay
Naszyjnik katherine.pl
Zegarek Orphelia

 Pics by niepokorny i wkurzający PtK

Pozdrawiam, Aga


28 komentarzy:

  1. Pieknie i wiosennie:) Bardzo udane zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Nef :*
      Zdjęcia w 10 minut bo fotograf się spieszył do pracy niestety

      Usuń
  2. Faktycznie wiosnę już czuć w powietrzu. I widać w Twojej stylizacji. Mocne kolorki, a Tobie w nich bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anito, luty juz się kończy, nawet nie zauważymy kiedy będzie wiosna :)
      Uwielbiam nasycone kolory, marzy mi się kilka torebek w takich neonowych kolorach

      Usuń
  3. Mam ochotę na soczysty kolor podczas zbliżającej się wiosny - może różowa spódnica to będzie to :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny płaszcz i cudny kolor torebki ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś taka piękna, że kopara mi ciągle opada. Muszę się przyzwyczaić;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omg! Dziękuję :)) ale to makijaż, bez niego straszę

      Usuń
  6. Świetny zestaw, bardzo mi się podoba. Masz niesamowitą figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wpadłabym na to by połączyć taki kolor torebki do reszty stylizaci, ale był to strzał w 10tkę:)
    Zapraszam do mnie na rozdanie lub konkurs :) http://bluebrush87.blogspot.com/2015/02/konkurs-twoj-wiosenny-kolor-trend-2015.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) parę minut myślałam nad kolorem kopertówki, wyjęłam kilka kolorów ale od początku ta limonka chodziła mi po głowie ;))

      Usuń
  8. Cudowna :) Ahh, też już czekam na tą prawdziwą wiosnę. Nie lubię zimna... :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzroku nie można od Ciebie oderwać!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiekna stylizacja !Aga nie moge sie na ciebie napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się płaszczyk i torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor koszuli jest niesamowity i spódnica też wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Neony neonami, stylizacja stylizacją, ale Ty - Aga zachwycasz najbardziej! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewelinko za miły komplement :* buziaki

      Usuń
  14. Mam pytanko odnośnie szpilek Zapato. Czy obcas jest obciągnięty skórą czy to tylko pomalowane tworzywo/drewno? Na zdjęciach dokładnie tego nie widać. Mam straszny problem ze szpilkami - po 2-3 użyciu obcas się brzydko zadziera lub ściera się kolor :(

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)