piątek, 9 marca 2012

Krem na dzień Oliwka Delia Cosmetics

Lubię kosmetyki naturalne dlatego zainteresował mnie ten bio-krem. Czy faktycznie jest taki bio i naturalny?

Krem na dzień Oliwka Delia Cosmetics


Kilka słów od producenta                    

Działanie:
Zastosowane w kremie naturalne składniki m.in. oliwa z oliwek i olej bawełniany zapewnią Twojej skórze dogłębne odżywienie oraz intensywne nawilżenie.
Rezultat:
Zdrowo wyglądająca, jędrna i promienna skóra bez zmarszczek.
Bogactwo naturalnych składników:
Oliwa z oliwek – odżywcze źródło witamin: A, K, E oraz istotnych dla organizmu doskonale nawilżających kwasów wysokotłuszczowych;
Olej bawełniany - wnika w głąb skóry, intensywnie ją odżywia, wygładza i regeneruje
Naturalna betaina - poprawia elastyczność i witalność skóry;
Witamina E - hamuje procesy starzenia się skóry, chroni przed szkodliwym promieniowaniem UV i przeciwdziała uwalnianiu się wolnych rodników.

źródło delia.pl

Pojemność: 30ml
Cena: ok.9zł

Można go kupić w drogeriach i w sieci.



Moja opinia                                            

Delię znam dość dobrze- jej kolorówkę i farby do włosów. Pielęgnację natomiast już mniej.
 
Opakowanie 
plastikowe typu airless



 Konsystencja 
 bardzo lekka i dość rzadka (mimo że to krem odżywczy)



Zapach
delikatny, kosmetyczny


Aplikacja 
dzięki pompce nakładanie jest higieniczne i bezproblemowe. Dozownik nie wypluwa zbyt dużo kosmetyku.


Krem aplikuję codziennie rano.

Działanie 
Mimo że jego skład nie jest całkowicie naturalny to jednak są w nim składniki dobroczynne dla naszej skóry- oliwa z oliwek olej lniany, betaina czy wit.E. Jest wolny od składników modyfikowanych genetycznie, syntetycznych barwników, silikonów czy glutenu.
Krem jest lekki, idealny po makijaż. Szybko się wchłania, poziom nawilżenia utrzymuje się na mojej mieszanej dojrzałej skórze raczej długo choć cery wybitnie suche mogą mieć z tym problem. Skóra jest elastyczna, wygładzona, uspokojona.
Nie zapycha, nie podrażnia. Żałuję tylko ze nie zawiera filtrów, choćby mineralnych.
Godny polecenia.


Podsumowując... 

Plusy 
  • lekka szybko wchłaniająca się konsystencja
  • nawilża i uelastycznia
  • wygodne opakowanie airless
  • niska cena
  • wydajny
  • sprawdza się pod makijaż

Minusy
  • osoby z suchą skór mogą być nieusatysfakcjonowane poziomem nawilżenia
  • brak filtrów


Skład/INCI 


Moja ocena 
4/5



pozdrawiam
 Aga

8 komentarzy:

  1. Mam na niego ochotę od jakiegoś czasu,ale nie widziałam jeszcze w żadnym sklepie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny ja mam teraz krem z ziaji oliwkowy i jest rewelacyjny ale polecam a noc tylko

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że u mnie w lato by się sprawdził w 100%:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ochotę na te kosmetyki Delii z serii BIO :) Ciekawi mnie roll-on pod oczy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowanie mi się bardzo podoba.Warty bliższego poznania :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)