czwartek, 21 marca 2013

Zimowi ulubieńcy 2013

Jest wiosna. Przynajmniej powinna być lecz patrząc na to co się dzieje za oknem powątpiewam mocno że kiedyś nadjedzie :/

Postanowiłam zrobić podsumowanie miesięcy zimowych- stycznia, lutego i części marca by pokazać Wam produkty które używałam z przyjemnością :)
Zaciekawieni?

 *włosy:
-olejek Alverde czarna porzeczka&paczula (mam go dzięki Maddzik :*)
-odżywka Douglas Hair True Volume

*ciało:
-pianka o zapachu melona Venus
-peeling cukrowy z kawą, guaraną i olejem ze słodkich migdałów Archipelag Piękna

*twarz pielęgnacja:
-dwufazowy płyn do demakijażu oczu FlosLek
-krem-fluid Nonique Intensive
-serum na rozszerzone pory Normacne Preventi Dermedic
-preparat punktowy na wypryski Normacne Therapy Dermedic
-maseczka w saszetce matująca Normativ Dermedic

*kolorówka i akcesoria:
-naturalna baza pod cienie i korektor Lily Lolo
-lakiery Shine Donegal
-kreator brwi i rzęs FM Group
-pędzle syntetyczne Lily Lolo

video :)


A jakie kosmetyki skradły Wasze serca ostatnio?

pozdrawiam
Aga

24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. mam nadzieję że się podobało :)

      Usuń
  2. ostatnio to zaskoczylo mnie mydelko z nanosrebrem i sok z jezowki pisalam o nim u siebie takze moze cie zaciekawi:) slyszalas o nich moze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, zerknę do Ciebie bo mnie zaciekawiłaś. Ale to jutro bo mózg mi uszami wypływa, rozchorowałam się :/

      Usuń
  3. Zaciekawiłaś mnie tym peelingiem z Archipelagu Piękna (btw. nie wiem jakim cudem do tej pory nie trafiłam na te stronkę).

    Ja ostatnio na nowo odkryłam róż mineralny EDM Memphis Rose, który leżał zapomniany w szufladzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam zakupy na Archipelagu Piękna, ja tam wydaję kasę regularnie co 2 miesiące.
      Fajne są takie szufladowe odkrycia :) i nie trzeba pieniędzy wydawać ;)

      Usuń
  4. Spośród kosmetyków, które polubiłaś, znam jedynie piankę Venus - też fajnie mi służyła. Zapach ma nieziemski! Muszę ją kupić ponownie, kiedy tylko wykorzystam jakąś męską piankę, która mi zalega na półce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwykle chłopu podbieram ale zaczęłam doceniać kobiece wersje żeli i pianek bo tak fajnie pachną :)

      Usuń
  5. Świetny filmik :) Zaciekawiła mnie baza Lily Lolo, będziesz robiła jej może osobną recenzję w najbliższym czasie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno będzie recenzja bazy :) już czeka w kolejce grzecznie na swoją kolej (mam obsuwy)

      Usuń
    2. To super :) Już nie mogę się doczekać :)

      Usuń
  6. U mnie masło do ciała wanilia/kokos mythos, podkład mineralny Annabelle, pomadki Inglot, zielony tusz Wibo , róż Horizon Chanel :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo, koniecznie muszę jutro obejrzeć, bo zaciękawiło mnie parę produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czesc Aga.
    Mam prosbe czy moglabym zrobic filmik o tym jak stylizujesz swoje wlosy? Sa zawsze tak ladnie odbite od skory. Uzywasz suszarki?
    Wydaje mi sie ze mamy podobne wlosy ( tylko ja w wersji blond) niestety ja nie potrafie nic z nimi zrobic. Pod wplywem twojego filmu o pielegnacji zaczelam swoje olejowac i szukac dla nich ratunku ( moje sa niestety duzo ciensze niz twoje i jest ich o polowe mniej ale skret podobny)
    Btw co myslisz o tym zabiegu kreatynowym na wlosy ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zerknij na mój filmik o pielęgnacji włosów, opowiadam tam o stylizacji.
      Zabieg keratynowy- uważam że szkoda włosów, zwłaszcza gdy są zniszczone. On tylko wizualnie i chwilowo poprawia ich stan

      Usuń
    2. Juz znalazlam dziekuje :))
      Myslalam ze ten zabieg robi tez cos dobrego od wewnatrz :(

      Usuń
  10. Zaraz zabieram się za oglądanie, co do wiosny, no cóż, u mnie z rana widok za oknem ewidentnie wskazuje na wiosnę:-) Spadło z 15 cm śniegu i do tego zmroziło gałązki na drzewach, widok przepiękny, iście Bożonarodzeniowy:-) niestety czar prysł, bo teraz się to wszystko zaczyna topić. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie nadal biało i sypie :/ ech, gdzie ta wiosna?

      Usuń
  11. zaciekawiła mnie baza z Lily Lolo. Skoro zachwalasz to przyjrzę się jej bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aga, a czy te pędzle z Lily Lolo do niemineralnych kosmetyków też będą się nadawać?:)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)