piątek, 12 lipca 2013

Neon orange w duecie z beżem

Lato, soczystość, kolory. 


Świat wybucha barwami już wiosną  choć  latem te w naturze stają się przykurzone, przytłumione. Słońce wypala je swym gorącem. Lubię lato. Nawet gdy deszcz bębni o parapet, jak w tej chwili. 
Lato pachnie szczęściem. Dobrym jedzeniem. Rozgrzaną trawą. 
Dzisiaj neon. Pomarańczowy. By nie wybuchł wyciszam go beżem. I powstaje duet doskonały, wyważony, nie-nudny. Elegancja ale nonszalancka. Nie zapięta na ostatni guzik. 
Taka jestem :)

 

koszula PresKA
marynarka, rurki Mosquito
buty Dorothy Perkins
torebka David Jones
bransoletki katherine.pl
zegarek pasooje.pl

pics by Maddzik

 pozdrawiam
Aga

66 komentarzy:

  1. Ładne połączeniu ;) Koszula ma śliczny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pięknie się odbija od skóry :) i ma bardzo subtelne ombre :)

      Usuń
  2. Pomarańcz to taki ryzykowny kolor, ten odcień jest piękny i bardzo twarzowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy twarzy jest delikatniej, tam bardziej morela czy brzoskwinia, pomarańcz cieniuje się do dołu :) dlatego nie krzywdzi

      Usuń
  3. Aga jaka Ty jesteś pięknie opalona, ślicznie pasuje to z tą bluzeczką :*
    Wszystko pięknie ale przede wszystkim Ty! i Twoja figura! na patrzeć się nie mogę :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne buty, mają niski obcas ale bardzo zgrabnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz, fajne ciuszki, tylko jak dla mnie spodnie fatalnie się układają w kroku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to sztywna dość eko-skórka :)

      Usuń
    2. Wiem Aguś, że to eko skóra i jest dość ciężka w układaniu, ale efekt nie podoba mi się :P choć nie powiem portki super :)

      Usuń
    3. coś za coś Ewes :))

      Usuń
  6. Piękne jest to zdejcie, na którym się śmiejesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo pomyślałam oglądając zdjęcia... Wszystkie są super, ale to jest MEGA super :)

      Usuń
    2. dziękuję :))) ja zawsze dużo się uśmiecham i śmieję, pewnie dlatego mam takie zmarchy ;))

      Usuń
  7. Aga! Piękny zestaw! Wręcz idealny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaniemówiłam:):)Cudnie wygladasz, super ciuszki:)Swietne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aga, boszzzzzz... jaka żyleta! :)
    Kto Ci takie cudne foty zrobił? Moje ulubione to te z uśmiechem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudownie wygladasz - zestaw BOSKI! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bosko wygladasz, swietna stylizacja..

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wygladasz a koszula idealnie współgra z Twoja opaloną skórą!
    Dla mnie bomba!

    Ech... Zazdroszczę Ci figury :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz obłędnie :)) Nie dziwne więc, że i same zdjęcia robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aga slicznie) Ja kupilam taka rozowa neonowa koszulke:P Zreszta lubie teraz takowe:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna koszula. Można wiedzieć ile masz wzrostu? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne połączenie, a zdjęcia na schodach są genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zestawienie:) No i sesja mega udana, rewelacyjne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest moc !
    Piekne zdjęcia ,a Ty dziewczyno minęłaś się chyba z powołaniem ,bo pozowanie masz we krwi ! o !
    Gratki tez dla fotografa :D

    BTW
    Alez Ci urosły kudełki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Mami!
      Włosy tu są bardziej proste wiec wydają się dłuższe. Nie są dłuższe bo co chwilę je podcinam, są w kiepskiej formie :(

      Usuń
  19. Robi wrażenie! Bardzo w moim guście. Biznesowo, ale kobieco.

    OdpowiedzUsuń
  20. bosko:) masz idealną figurę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za chuda jestem :) no ale wpływu na to nie mam niestety

      Usuń
  21. Świetny zestaw *.* torebka ma ekstra kolor :) z taką figurą marnujesz się tu nam powinnaś być modelką :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi Kasiu, na modelkę to jestem stanowczo za stara :)) zresztą nie lubię pozować

      Usuń
  22. Aga super ! chce więcej takich postów !

    OdpowiedzUsuń
  23. Agus pięknie wyglądasz i zdjęcia świetnie zrobione.

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie wygladasz;) wsyztsko mi się podoba w tej stylziacji:)

    OdpowiedzUsuń
  25. kochana bardzo apetycznie:0 hi hi:0
    pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. byłoby świetnie gdyby nie buty, kompletnie wg mnie nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem pasują wyśmienicie :) a przymierzałam kilka par :)
      Jakie Ty byś widział?

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)