wtorek, 9 lipca 2013

Orange juice

Lekki, ciepły makijaż w orzeźwiającej letniej tonacji czyli moja wersja pomarańczowego trendu.



Pomarańcz to kolor dość trudny, zwłaszcza w makijażu. Rzadko komu pasuje jego czysty i żywy odcień. Ale wystarczy sięgnąć po bardziej subtelne wydanie tego koloru, przełamane nutką brzoskwini i wtedy każdy może go oswoić :)

Mój pomysł na wykorzystanie pomarańczu w makijażu zmalowałam dla wizaz.pl gdzie w dziale szkoła makijażu znajdziecie tutorial tego makijażu.


Na ustach znajdziecie bezbarwny błyszczyk zmieszany z neonowo-pomarańczową szminką StarGazer.
A rzęsiska to zasługa pewnej odżywki, już niedługo Wam opowiem o niej :)

pozdrawiam
Aga

12 komentarzy:

  1. Piekny, letni i bardzo naturalny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomniejsza oczy.. ale i tak piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie piękny i subtelny, rewelacyjny na lato a w dodatku u Ciebie wygląda jeszcze lepiej bo masz niebieskie oczy! Taki efekt morza i wschodu słońca.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie,świeżo,kobieco :) Mnie obawiam się nie będzie pasował-w większości brzoskwiń,różów wyglądam jakbym miała zapłakane oczy :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, naturalny i dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny, delikatny i naturalny ale jednak stawia kropkę nad "i". Dla mnie rewelacja, szczególnie na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne subtelne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię pomarańcz na ustach :) nie miałam jeszcze okazji użyć go na powiekach, ale bardzo podoba mi się pomarańczowa kreska z szarym cieniem.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny makijaż :) Cudowne zdjęcia a Ty prze piękna!

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)