poniedziałek, 14 grudnia 2015

Grudniowe beGLOSSY

Przyznaję się, byłam niezwykle ciekawe czym uraczy nas ekipa beGLOSSY w grudniu. Grudzień to miesiąc wymagający, pudełko powinno być wyjątkowe. Jest czy nie?


Pudełko ma iście świąteczną szatę graficzną, z przyjemnością rozpakowywałam je przy dźwiękach piosenki " Z kopyta kulig rwie" :)

Odżywczy eliksir do ciała Żurawina Mokosh 100ml
Szampon intensywnie nawilżający Rain Dance Artego 150ml
Olejek w kremie Elseve 150ml
Mineralny cień do powiek Anabelle Minerals 3g
Collection Caviar Creme Jean D'Arcel 5ml
Pasta SOS Uriage 1g
Prezent dla klientek VIP Ever Bloom Shiseido 10ml
Czekoladowy miś Chocolissimo

Dawno nie byłam tak zadowolona z zawartości pudełka beGLOSSY. Jest pięknie, praktycznie i dużo.

Eliksir do ciała- żurawina, wow! Strasznie mnie intryguje ten produkt i postanowiłam go już dziś zabrać do łazienki by wypróbować go po kąpieli.
Szampon nawilżający do włosów- kolejny pełen wymiar, brawo! Lubię produkty Artego, a szampon intensywnie nawilżający wydaje się znakomity dla moich włosów.
Olejek do włosów w kremie- pełnowymiarowy produkt. Olejki lubię, choć rzadko sięgam po linię Elseve do włosów. Może się sprawdzi? Wydaje się ciekawy :)
Cień mineralny- to też kosmetyk pełnowymiarowy choć kolor dość szalony więc niestety raczej go nie poużywam. Szkoda że to nie np. podkład.
Krem na noc- miniaturka 5ml, przyda się na wyjazdy. Marka mi nieznana.
Pasta SOS- obok eliksiru żurawinowego to kolejna rzecz która mnie bardzo zainteresowała. Mam nadzieję że obecność olejku herbacianego nie podrażni mojej skóry.
Perfumetka Shiseido- prezent dla klientek VIP. Przyjemny dla nosa zapach choć nic mi nie urwał :)) Idealna pojemność do torebki.
Miś z czekolady i zaproszenie na zabieg na twarz do Instytutu Bandi (niestety jest to w Warszawie więc zapewne nie skorzystam) to podziękowanie dla mnie za kolejny miły rok współpracy z beGLOSSY :)

Pudełko bardzo mi się podoba :) Może tylko ten cień do powiek w oryginalnym kolorze nie przyda mi się, ale całą resztę wykorzystam z ogromną przyjemnością :)
Dziękuję beGLOSSY!

Ale to nie wszystko! Jeśli zawartość pudełka wpadła Wam w oko i macie na nie ochotę, mam dla Was kod zniżkowy xmasAGABIL o wartości 20zł. Można go wykorzystać przy zakupie zestawu 3 grudniowych pudełek beGLOSSY. Kod jest ważny tylko do 20 grudnia. Zestaw 3 pudełek znajdziecie pod tym linkiem http://www.poznaj.beglossy.pl/pomysly-na-prezenty

Pozdrawiam, Aga


17 komentarzy:

  1. Całkiem ciekawa zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie najbardziej czekoladowy miś urzekł :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Żurawinowy eliksir zaciekawił mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakby co, ja chętnie przyjmę zaproszenie na zabieg;). Możemy się zamienić na coś;).

    OdpowiedzUsuń
  5. z tym czekoladowym misiem pomyśleli, w Shiny też mogłoby być coś podobnego

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się zawartość :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)