czwartek, 28 kwietnia 2016

Kwietniowy FitLoveBox

Wraz z kwietniowym boxem beGLOSSY trafiło do mnie całkiem nowe pudełko- FitLoveBox. Jak sama nazwa wskazuje, zawartość to produkty bio, eko i fit, pomagające dbać o zdrowie i dobrą kondycję.


Fitlovebox przyjął sobie za cel motywowanie kobiet w utrzymaniu zdrowej diety, odchudzaniu oraz pomocy w dbaniu o zdrowie i lepsze samopoczucie. W boxie można spodziewać się min. 5 miniproduktów, na które mogą składać się m.in.: produkty dietetyczne, zdrowa żywność, suplementy diety, witaminy, produkty naturalne, superfoods. Produkty wyselekcjonowane wraz z ekspertami dietetyki i treningu personalnego. Oprócz produktów każdy box zawiera instrukcję wykorzystania produktów oraz niespodzianki. Naszym zadaniem jest nie tylko motywować i uzupełniać dietę o odpowiednie składniki, ale także ZASKAKIWAĆ!
opis producenta



Pasta Tahini Pimavika

Dwa soki Chias
Daktyle Bio Planet

Mąka kokosa Bio Planet

Kasza gryczana niepalona Bio Planet
Przepisy

Moje wrażenia?
Pasta Tahini- pierwszy raz mam z nią do czynienia ale po analizie przepisów z nią, na pewno będzie przydatna.
Soki z chia- pycha! Nie wiem który lepszy. Już ich szukam w sklepach.
Daktyle- nie przepadam za nimi ale jako dodatek do ciast czy mojego ulubionego bloku czekoladowego jak najbardziej.
Mąka kokosowa- jak ona obłędnie pachnie! Znakomicie sprawdzi się do placków czy naleśników.
Kasza gryczana niepalona- mogłabym jeść kasze na okrągło. I nie tylko podaną tradycyjnie, z gulaszem i ogórkiem kiszonym ;)

Podoba mi się przepiśnik. Proste i ciekawe przepisy, nawet dla laika kuchennego.

Jak Wam się podoba kwietniowy FitLoveBox i sama idea takiego pudełka? Moim zdaniem to strzał w dziesiątkę :)

Pudełko możecie zamówić TUTAJ

Pozdrawiam, Aga

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam sezam ale masła z niego jeszcze nie widziałam ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja siostra zna dobrze pastę Tahini ale ja też o niej nie słyszałam wcześniej :)

      Usuń
  2. W dobrą stronę idą te boxy ;) Właśnie zdrowe przekąski i półprodukty do zrobienia czegoś smacznego i zdrowego to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow Aguś jestem mega ciekawa Twojej opinii jak przetestujesz wszystko z pudełeczka:) całus

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)