piątek, 13 stycznia 2017

Snow White

Dzisiaj stylizacja która zrobiła furorę na Instagramie. Czarno-czerwony zestaw który skojarzył się Wam z  ... Królewną Śnieżką. Oto ona :)


Prosta czarna góra stanowi idealne tło na bohaterki tego wpisu- Madame Rose czyli czerwonej spódnicy wytłaczanej w kwiaty. Kocham takie fasony a Wy? I przede wszystkim długości, nie lubię wszechobecnych spódniczek czy sukienek do połowy uda, długość do kolana czy trochę za jest bardziej wysublimowana i kobieca, nie sądzicie?


Spódnica Madame Rose Madame Kier
Bluzka Zara
Skórzane czarne szpilki Zapato
Rajstopy Beli.pl
Pikowana torebka Mohito

pics by XB

Pozdrawiam, Aga

28 komentarzy:

  1. Niezwykła sceneria i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne zdjęcia;) cudownie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sceneria, pieknie wygladasz. Nie znalazłaś w takiej wiosennej stylizacjo?

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna spódnica, uwielbiam czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz bajecznie. I te bajeczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga, ta sesja jest rewelacyjna, powala!
    Wszystko ze sobą tak cudownie współgra ...
    Stylizacja, tło ... wszystko jest wręcz idealne :)

    Bardzo urzekły mnie rajstopki i jak zwykle piękny makijaż :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Aga że wszystko Ci się podoba :) Trochę trudu mnie to wszystko kosztowało, nie wspominając o pozowaniu przy minus 15 stopniach :))
      Dziękuję!

      Usuń
  7. Sliczna jest ta spodnica. Uwielbiam taki fason. Zjawiskowo wygladasz w tej lodowatej scenerii ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam figurę, makijaż, stylizację, scenerię, ogólny efekt i ...żelazne zdrowie, bo ja z takim dekoltem na mrozie byłabym już chora.

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana!!! Wyglądasz obłędnie!!!! U mnie na blogu stylizacja zainspirowana tą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylówa i piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna spodnica. Wyglądasz bardzo elegancko a ta piękna mozaikowa sceneria dopełnia stylizacje:-) chętnie bym się tak ubrala

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sesja. Uwielbiam takie spódnice :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anito. Fason spódnicy faktycznie jest rewelacyjny ♥ też takie lubię

      Usuń
  13. Bajeczna stylizacja, bajeczna sceneria a Ty jesteś taką wisienką na tym bajecznym torcie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow Moniko, niezmiernie mi miło że tak uważasz :)

      Usuń
  14. Mega cudowne sa te zdjęcia. Ujmujący klimat :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)