piątek, 14 grudnia 2018

Camel autumn

Zdecydowanie brązy to moje ulubione kolory tej jesieni. Beż, camel, czekolada, cynamon ... brąz ma wiele twarzy :) Dziś kolejna stylizacja z wykorzystaniem tej barwy.


Ten sweter jest hitem mojej szafy jeśli chodzi o codzienne outfity :) Efektowny, ciepły i komfortowy w noszeniu :) Do tego czarne rurki, brązowe muszkieterki i mała-nie-mała torebka na pasku. Niby zwyczajnie ale niezwyczajnie ;))

Sweter, rurki, torebka Szachownica
Paski bonprix
Zegarek Ice-Watch Cosmos KLIK

pics by XB

Pozdrawiam, Aga

18 komentarzy:

  1. Super elegancko! Wyglądasz jak milion dolarów! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwię się, że to hit w Twojej szafie. Jest śliczny. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne i eleganckie foty na pozegnanie jesieni, czekam na Twoje zimowe juz propozycje :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja. Czekam na zimowe kadry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie ! zakochalam sie w butach i sweterku

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek wygląda cudownie, podoba mi się najbardziej z całej stylizacji ☺️

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ piękny ma kolor i wygląda elegancko 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. W tych butach masz najdłuższe nogi świata, wow!

    OdpowiedzUsuń
  9. W oko wpadła mi ta torebka. Wydaje się być pojemna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny look! Klasyka nigdy nie wyjdzie z mody :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie dziwię się, że bardzo lubisz brąz, ponieważ jego odcienie bardzo pasują do twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli chodzi o sweterek, jestem jak najbardziej na "tak". :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się, też mi nowość! Te kozaki cudnie podkreślają długość nóg.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szachownica? Idę szukać!!! Odkąd zobaczyłam ten sweterek na Instagramie po prostu mi się marzy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweterek jest piękny ! I te rękawy, zawsze to cos innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. To Warszawa? Sweterek idealnie pasuje do kozaków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te kozaczki mnie zauroczyly ❤️ a sweterek w iscie moim stylu 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejna, piękna stylizacja! Kozaki są mega!

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)