poniedziałek, 28 stycznia 2019

Back to grey

Pamiętacie jak szalałam na punkcie szarego koloru w ubiegłym roku? Tej jesieni i zimy to brąz króluje w mojej szafie, co nie znaczy, że zapomniałam o szarości. O nie!


Spokojna, bardzo wyciszona stylizacja, oparta na duecie czerni i szarości. Ciekawy czarny płaszcz, który szczególnie upodobały sobie kłaki moich psiaków ;) Do tego szare kozaki i torebka, która zaistniała na krótko w tej stylizacji i zaraz została skradziona :/


Płaszcz Bastet Shoq
Golf Zara
Spódnica Floree 
Torebka Manzana
Kozaki Zapato

pics by Maddzik

Pozdrawiam, Aga

21 komentarzy:

  1. Pięknie Ci w tych szarościach! Współczuję utraty torebki, żeby złodziejowi łapy pourywało :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość wygląda świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta spódnica jest świetna! no ale co się dziwić, u Ciebie zawsze wszystko jest idealne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz piękną spódnice szukam właśnie takiej 🤩

    OdpowiedzUsuń
  5. Całość prezentuje się przepięknie :) Ja uwielbiam szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie kolorów o boski płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  7. A to wstretne dziady, niech pokreci tego złodzieja 🙊
    A ja wolę twoje brązy niż szarości 😁

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w szarym zupełnie się nie czuję, pewnie dlatego, że nie pasują mi takie chłodne barwy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielka szkoda tej torebki, bo była naprawdę fajna :( świetna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te kozaczki są świetne, a płaszcz megaa!

    OdpowiedzUsuń
  11. Płaszcz według mnie ma naprawdę super długość, no i ta torebka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja. Współczuję akcji z kradzieżą:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie się prezentuje ta stylizacja, a torebka cudo ♥️

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna stylizacja. Podoba mi sie ta torebka i spodnica!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi bardzo spodobała się torebka, gdyby mi ktoś moja skradł to bym płakała rzewnymi łazami

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie Ci w tych kolorach! Ojej jak to skradziona? Współczuję!

    OdpowiedzUsuń
  17. Płaszcz jest po prostu mega, cała stylizacja świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyzwyczaiłam się do twoich stylizacji w brązach, a tutaj widzę szarość która też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  19. Szarość to jeden z moich ulubionych kolorów w stylizacjach :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Olowkowe spodnice kocham, ale na tobie to dopiero pięknie się prezentują ❤️

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)