piątek, 18 stycznia 2019

Total beige

Powoli wracam też ze stylizacjami, póki co będę publikować jedną tygodniowo, gdyż z racji ostatniej długiej choroby wolę nie ryzykować ze zdjeciami w plenerze :) Myślę, ze za około dwa tygodnie wróce juz na właściwe tory czyli w tygodniu będą pojawiać sie dwa posty z outfitami :)

 
Dziś spokojnie, bo beżowo. Lubie takie proste płaszcze a Wy? Stonowany, jasny odcień beżu z kontrakstującymi, czarnymi guzikami pasuje do wielu różnych stylizacji. Tym razem połączyłam go z kapeluszem i długimi kozakami w podobnym odcieniu, jedynym wyrazistym elementem jest torebka ze zwierzęcym printem.


Płaszcz Marsala
Kozaki Zapato
Torebka Manzana
Kapelusz Sezonowa Szafa

pics by Maddzik

Pozdrawiam, Aga

19 komentarzy:

  1. Muszę sie zaczaić na ten płaszcz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka i buty jak dla mnie strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu uwielbiam takie stylizacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie kolory idealnie do Ćiebie pasują. ;) piękne buty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się te kozaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna i elegancka stylizacja. Ładnie Ci w kapeluszu *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja cudowna trochę mi przypomina lata 70-te chyba przez okulary i kapelusz które dodaja smaczku

    OdpowiedzUsuń
  8. kolejny piekny zestaw :) mam podobny płaszcz. zainspirowałas mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę świetna stylizacja. Płaszczyk i kapelusz - mega <3

    OdpowiedzUsuń
  10. aleks.michalska21 stycznia 2019 22:42

    Stylizacja jak zawsze świetna! Ojj uważaj na siebie ta pogoda jest okropna ja do tej pory źle się czuje...

    OdpowiedzUsuń
  11. Płaszczyk i torebka to moje faworyty ♥️ piękna sesja 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała stylizacja i idealnie dobrane dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna stylizacja. Najbardziej spodobał mi się płaszczyk, ma świetne kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś mistrzem doboru dodatków. A ten kapelusz to taka wisienka na torcie tej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealna stylizacja! Buty są mega, uwielbiam takie długie kozaki, a te wyglądają na takie porządne i ciepłe <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Pieknie Ci w takich kolorach ale to juz Ci pisalam nie raz. Cudowna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tym kapelusze wygląda bardzo Stylowo. 😍

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooooo ale boska stylizacja 🤩 muszę mieć taki płaszczyk ❤️

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)