piątek, 4 stycznia 2019

Winter black

Tak wiem, dzisiejszy set jest zupełnie inny niż dotyczczasowe :) Gdzie minimalizm, jasne kolory, kobiecość i elegancja? Czerń, długi płaszcz, ciężkie buty... to nie ta Aga co zawsze :)


 Płaszcz pikówka w niebanalny wzór motyli na pewno jest nie tylko praktyczny ale i efektowny. Odkąd go mam, nie rozstaję się z nim ani na chwilę :) Chodzę w nim wszędzie, ciesząc się z konfortu i ciepła jaki mi daje.

Dziś zestawiłam go oliwkowymi butami i czapką z cekinową gwiazdą. Streetowo, nieco mrocznie ale na pewno ciepło!


Płaszcz Bastet
Czapka Szachownica
Buty Zapato

pics by maddzik

Pozdrawiam, Aga

22 komentarze:

  1. Jak to mówią - ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszcz może by mi nie pasował, ale za to czapka już bardzo. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kochana, marzy mi się właśnie taką kurtka bo mi doopka ostatnio marźnie. 😜

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ta Aga co znam, ale nadal wyjątkowo piekna. Dla mnie jesienią i zimą jest najważniejsze ciepło i wygoda. A Ty dodatkowo wyglądasz świetnie w takim wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. wzór w motyle jest piękny! na instagramie go nie dojrzałam... rzeczywiście jest inaczej niż zwykle, ale w końcu wygląda na ciepłą i wygodną stylizację ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka Aga też jest fajna! W takich stylizacjach również Ci pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszcz prezentuje się z jednej strony prosto i na luzie, ale ma jak dla mnie też trochę elegancji. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekałam na Twoje zimowe stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w tym płaszczu, a te buty cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Już na instagramie byłam zachwycona ta stylizacja! Bardzo oryginalne zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uważam, że to świetnie zestawienie.Płaszcz wydaje się być idealnym na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Płaszcz interesujący! Choć znacznie bardziej zachwycają mnie Twoje buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjny jest ten płaszczysk!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wygladasz w takiej stylizacji. Ten plaszczyk jest piękny 😍

    OdpowiedzUsuń
  15. W takim płaszczu i zima niestraszna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się bardzo podobasz w takim wydaniu, a płaszcz wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzeba przyznać, że ta kurtka jest bardzo nietuzinkowa, ale dobra do sukienek, bo przynajmniej nogi nie umarzną :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Płaszczyk prezentuje się bardzo ciekawie i oryginalnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna kurtka na pewno jest bardzo ciepła 😍

    OdpowiedzUsuń
  20. Zauroczyłam się w tej kurtce, wyjątkowo! :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)