sobota, 25 maja 2019

With hat

Wiosenne i letnie stylizacje nie mogą obejść się bez... kapeluszy. To jeden z moich ulubionych dodatków, wciąż jeszcze nie tak popularny na ulicach, choć coraz częściej spotykany, co bardzo mnie cieszy :)

Lubicie nosić kapelusze? Jakie fasony macie w swojej szafie?

Ultrakobieca stylizacja z prążkowanym spodium o szerokich nogawkach to moja propozycja na dziś. Polubiłam połączenie niebieskiego z brązem, wiecie?

Do tego kapelusz z szerokim, pofalowanym rondem(to nie nawiększe rrondo w mojej kolekcji :)) i mogę iść na coctail party :)


Kombinezon, kapelusz Szachownica
Torebka Stylowa Galanteria
Paski Bon Prix
Szpilki Marshall Shoes
Okulary p/słoneczne Reserved

pics by Zdrowissima

Pozdrawiam, Aga

17 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że w Szachownicy są takie kombinezony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak myślę, że przy twojej figurce masz mega pole do popisu że stylizacjami, wszystko ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za kapeluszami, ale ten kombinezon jest boski. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam żadnego. Wyglądam w każdym głupio 😁 kapelusze chyba nie da dla wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak, kapelusz to totalne must have ❤️ sama ostatnio kupiłam jeden 😺

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jeden kapelusz w swojej szafie, lubię zabierać go na wakacje :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze świetne połączenie kolorów. Kapelusz cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Całość świetnie się komponuje :) Ja mam tylko jeden kapelusz. Jest coś ala słomkowy. Musze sobie kupić jakiś jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam żadnego kapelusza. Chyba brak mi odwagi by nosić takie nakrycie głowy. A szkoda, bo jak widac na powyższych zdjęciach - wygląda to fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też latem ulubionym dodatkiem są kapelusze :) Jakoś tak odkąd kupiłam swoj pierwszy nie potrafię się z nimi rozstać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz tak pięknie i elegancko 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki cudowny kapelusz! Ja żadnego jeszcze nie mam bo jakoś się w nich nie czuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w tym roku tez skusilam się na kapelusz. Wyglądasz obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz, bardzo pasuje Ci ten kapelusz :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam żadnego kapelusze Ale kiedyś mierzyłam i uznano że mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow ale ty pięknie wyglądasz i jakie masz tutaj długie nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kombinezon jest po prostu mega <3

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)