wtorek, 25 czerwca 2019

White summer dress

Idealna sukienka na lato? Biała i przewiewna! Macie taką w swojej szafie?



Biała sukienka z linii Premium Rayon od Makalu oczarowała mnie od pierwszego wejrzenia. Nic dziwnego - jest prosta, przewiewna, wykonana z niezwykle komfortowej tkaniny rayonowej, która łączy cechy jedwabiu oraz wiskozy. Fason prosty, z szeroką falbaną i efektownym dekoltem z tyłu, ozdobionym kokardkami. I ma kieszenie!

Sukienka Makalu
Sandałki Zapato

pics by Zdrowissima

Pozdrawiam, Aga

15 komentarzy:

  1. Największą uwagę przyciąga jednak ten niesamowity kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka cudowna i buty też! i w ogóle wyglądasz wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska! Takie zwiewne sukienki to absolutny must have. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta sukienka jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam określenie że siła tkwi w prostocie i tutaj to się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kapelusz jest cudowny. Piękna letnia stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przy takich upałach przewiewne sukienki są zawsze potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aktualnie nie mam żadnej białej, ale kto wie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się tył sukienki. Dzięki temu wygląda niebanalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam bardzo podobną i kilka innych białych i przewiewnych sukienek :-) Uwielbiam takie :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam biała z lnu. Uwielbiam ją. Ta twoja jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  12. taka prosta sukienka, a do tego ten kapelusz i buty i jest zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka, sandałki :) Po prostu wszystko mnie oczarowało, lubię taki letni klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te sandałki naprawdę robią tu wielką robotę! Zestawione z tą zwyczajną sukienka wyglądają pięknie.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)