czwartek, 29 sierpnia 2019

Olive

Cienka, lekka kurtka to podstawa mojej garderoby zarówno latem jak i wiosną czy wczesną jesienią :) Idealna na chłodniejsze wieczory czy poranki, zabieram ją zawsze na każdy wyjazd.

Dziś swobodny set w którym często mnie można ostatnio zobaczyć. Dziurawe dżinsy, koszulka , ulubiona bomberka i dodatki w postaci dziurkowanych kozaków i rudej torebki. 
Lubicie takie wygodne zestawy? 

Kurtki bonprix
Spodnie Szachownica, kozaki Zapato, torebka Stylowa Galanteria

pics by Zdrowissima

Pozdrawiam, Aga

14 komentarzy:

  1. W oliwkowym kolorze jest ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, taka luźna

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i bardzo kobieca stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie Cię widzieć w takiej stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie by się właśnie przydała jakaś cienka kurtka. Fajnie wyglada na Tobie ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze...chyba pierwszy raz widzę Cię w stylizacji na takium luzie ( np. jeansy ) - raczej kojarzysz mi się z eterycznymi sukienkami, spódnicami..
    Ale wydanie w jeansach jest bardzo ok! Zdecydowanie kolor oliwkowy to Twój odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydałaby mi się taka kurtka. I ten kolor... Muszę się za taką rozejrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobną kurtkę w szafie :) Lubię taki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam kurteczka w niemalże identycznym odcieniu i ja uwielbiam :) ta Twoja jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest moja ulubiona stylizacja u Ciebie w ostatnim czasie! Wyglądasz świetnie, na luzie :) I ta kurteczka ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie Ci w takiej oliwkowej zieleni, zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię takie stylizacje 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze faktycznie niedługo zacznie się sezon na kurtki. Aż naprawdę nie chcę mi się o tym myśleć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite klasyczne, kobiece i seksowne(!) zestawienie stroju!

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)