wtorek, 28 stycznia 2020

Po domowemu

Nie zawsze jestem elegancka i wymuskana. Ba, na ogół taka nie jestem :) Dlatego postanowiłam uskutecznić na blogu serię wpisów domowych, pokazujących jak wyglądam na co dzień. Co Wy na to?

Mój dzienny outfit to zwykle wariacja na temat dresów i zwykłych koszulek. Dziś w stonowanych kolorach czyli ulubione beże i khaki. Bluza z kapturem, spodnie dresowa o prostych nogawkach i przeurocze ciepłe kapcie-pieski.  
Jeśli wpadniecie do mnie na herbatę, to zapewne taką właśnie mnie zobaczycie :)

Bluza, spodnie i kapcie Szachownica

Pozdrawiam, Aga

12 komentarzy:

  1. Chyba uwielbiam kolor khaki..;) W ogóle, to masz świetną figurę! Ja też wkładam dresy, kiedy tylko mogę. Dla mnie to wygoda na 100%. Pozdrawiam;-))

    Mój kanał

    OdpowiedzUsuń
  2. O wow! Aga w takiej domowej wersji wyglądasz jak nastolatka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to jest niewymuskana to Ty byś musiała mnie widzieć, haha.

    OdpowiedzUsuń
  4. Heheh ja mam swoje jak ja to mówię podomki😁 musi być wygodnie 😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealnie. Ja najlepiej się czuje właśnie w takim wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, podobasz mi się w takim wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak słodko! :) Uwielbiam takie domowe stylizacje! I te kapcioszki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapcie masz urocze. Po domu tak najlepiej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo to taka moja codzienna stylówka tylko brakuje mi tych kapitalnych kapci :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczególnie tymi kapciami mnie zauroczyłaś :D fajnie cię widzieć taką na luzie!

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)