czwartek, 9 stycznia 2014

Blogerski dekalog codziennej pielęgnacji i wyniki konkursu z Kolastyną

Zanim przejdę do wyników konkursu Kolastyny, chciałabym przedstawić Wam podsumowanie akcji Dekalog codziennej pielęgnacji. Najlepsze porady blogerek kosmetycznych zostały ujęte w jednym dekalogu. Jesteście ciekawi jego treści?



Warto przeczytać to kompendium :) Każda z nas przekazała swoje złote zasady zaś Kolastyna zebrała najciekawsze i utworzyła z nich grafikę. Wśród nich ja ze swoją poradą odnośnie serum :)


Czas na wyniki konkursu. Mnóstwo osób wzięło w nim udział, z czego bardzo się cieszę :) Zarówno na fanpage'u bloga jak i na samym blogu przeczytałam szereg ciekawych komentarzy. Zajęło mi ponad godzinę wczytanie się we wszystkie ale udało się :) Nie przedłużając...

5 zwycięzców z bloga:

Anita B.
carolinascottie * karolowo
Iza Star
Korah
Darin


5 zwycięzców z FB:

Sylwia Białogońska
Ewelina Pisula
Kinga Byrska
Magdalena Wolęcka
Ewelina Nalazek


Wyślijcie mi proszę swoje dane do wysyłki nagród na agabil1@o2.pl. Czekam na adresy przez najbliższe 4 dni.
Moje gratulacje!

pozdrawiam
Aga

9 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję, jeszcze nie wierzę, ale już się cieszę! Super, że akurat wyróżniono Ciebie w piątym przykazaniu, bo właśnie je wybrałam w odpowiedzi na pytanie konkursowe:-) Gratuluję pozostałym osobom.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie to wyszło choć czesc porad jest nieco czesto nie stosowanych, n i ja bym jeszcze dorzuciła parę:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie stosowałam tych kosmetyków, dekalog świetny ;)
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja oczywiście nie doczytałam do końca i wpisałam na blogu dane, pod jakimi lubię na FB. Cóż, jak się człowiek spieszy...to nic nie wygrywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hura! Szary, ponury dzień pełen nauki, a tu taka niespodzianka - bardzo się cieszę :) Dziękuję. Gratulacje dla pozostałych:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwycięzcom. Świetny jest ten dekalog. Wydrukuję sobie i powieszę nad toaletką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Juupi ! Udało mi się :D
    Wysyłam wiadomość :)
    Gratuluję też pozostałym :))

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)