wtorek, 7 stycznia 2014

Woda różana Ikarov

 Róża, królowa  kwiatów- jej szlachetny aromat i działanie od dawien dawna są wykorzystywane w kosmetyce. Lubicie zapach róży?

Woda różana Ikarov


Kilka słów od producenta 
 
Róża bułgarska (róża damasceńska) od zarania wieków uważana jest za najszlachetniejszy gatunek tego kwiatu na całym świecie. Wodę różaną z róży damasceńskiej uzyskuje się w długotrwałym procesie destylacji płatków  i ceni przede wszystkim za niezwykłe właściwości odświeżające i oczyszczające. Można ją stosować do każdego typu skóry (także wrażliwej). Woda różana jednocześnie nawilża, odświeża i łagodzi podrażnienia. Posiada działanie tonizujące i przygotowujące skórę do nałożeniem innego kosmetyku, np. kremu. Dzięki zawartości olejku różanego, działa dezynfekująco i antybakteryjne, a także łagodzi stany alergiczne, egzemy itp. Jest polecana do pielęgnacji skóry niemowląt, oraz skóry po goleniu. Uważa się ją za jeden z najwspanialszych afrodyzjaków.
Woda różana stymuluje odbudowę zniszczonej i starzejącej się tkanki, poprawia cyrkulację krwi i gospodarkę wodną skóry. Można ją stosować na zmęczone, opuchnięte oczy. Koi skórę po zabiegach pilingujących, po opalaniu (na słońcu lub w solarium). Jest również stosowana w celu regeneracji zniszczonych, suchych i łamliwych włosów.
opis producenta
Pojemność: 125ml
Cena: ok. 18zł

Wodę Ikarov kupicie tutaj KLIK

Moja opinia 

Hydrolaty nie są mi obce, stosuję je od lat z ogromnym powodzeniem. Woda różana Ikarov nęciła mnie już od jakiegoś czasu. Byłam ciekawa jej niesamowitego zapachu tak szumnie opisywanego w necie.

Opakowanie
plastikowa butelka z dozownikiem 


 Konsystencja 
wodna

Kolor/zapach 
zapach bardzo intensywny, słodko-różany. Na pierwszy plan mocno wybijają się miodowe nuty.

Aplikacja 
po wodę sięgałam rano i wieczorem i traktowałam ją jako tonik

Działanie
Na początku wspomnę o tym ze to w 100% kosmetyk naturalny. Króciutki skład opiera się wyłącznie na wodzie destylowanej oraz z olejku ze szlachetnej róży damasceńskiej.Może być stosowana nawet u dzieci i niemowląt.
Powrócę na chwilę do tematyki hydrolatów. Do tej pory jedynie hydrolat oczarowy dawał u mnie wymierne i zauważalne rezultaty. Inne hydrolaty to po prostu pachnące wody które nie robiły absolutnie nic.  Inaczej jest w przypadku wody różanej Ikarov. Niesamowicie nawilża skórę, byłam od ogromnym wrażeniem jej działania w tej kwestii. Chyba żaden kosmetyk pielęgnacyjny nie poprawił tak skutecznie poziomu nawilżenia jak woda Ikarov. Po każdym użyciu skóra była wyraźnie odprężona, ukojona i zrelaksowana. Działanie pielęgnacyjne na duży plus. 
Woda Ikarov to wydajny kosmetyk o krótkim naturalnym składzie o niesamowitym zapachu. Początkowo byłam nim oczarowana i uwielbiałam wywąchiwać się w jej aromat. Jednak słodkawa, nieco miodowa nuta róży damasceńskiej z czasem zaczęłam nieco drażnić moje powonienie. Jednak nie potrafiłam zrezygnować z niej gdyż szalę przeważało zdecydowanie jej działanie. Dlatego dodałam do niej nieco zwykłej wody destylowanej by zmniejszyć intensywność zapachu. Był to strzał w dziesiątkę :)

 Podsumowując... 

Plusy 
 niedroga
wydajna
krótki naturalny skład
fantastyczne działanie pielęgnacyjne
nawilża
odświeża
koi
tonizuje


Minusy
zapach, dla jednych plus, dla innych minus- bardzo wyraźny i intensywny


Skład/INCI 


Moja ocena 
4,5/5

pozdrawiam 
Aga

9 komentarzy:

  1. Też najbardziej ukochałam oczarowy, miałam z róży stulistnej i u mnie nic nie robił i za zapachem nie przepadałam. Lubię zapach róży np w mydełku różanym alterry, albo w kwadratowym Savon du midi "eglantine", w hydrolatach ten zapach jest zupełnie inny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na zapach róży muszę mieć humor ;) ale raczej mi się podoba. Wstyd się przyznać, jeszcze nie używałam żadnego hydrolatu, chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię różane aromaty, więc na pewno prędzej czy później się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt, muszę i ja się wreszcie skusić na hydrolaty, ten oczarowy tez za mną chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ją, zużyłam z przyjemnością, ale nie kusi mnie, by kupić ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  6. ps. rażą mnie opakowania tych kosmetyków, z czasem uznałam, ze są okropne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna woda rozana, az nie wiem na która się zdecydować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tę wodę różaną :) Ma najmocniejszy zapach ze wszystkich, które stosowałam i niesamowicie mi się to podoba, nigdy mnie nie zmęczył :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny jest, tylko właśnie ten zapach :D

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)