niedziela, 23 lutego 2014

Bronzer brązująco- rozświetlający "Shimmmer" Fake Bake

Lubicie być opalone? Nawet zimą? Cenicie zdrową skórę i nie znosicie smrodku samoopalaczy? Fake Bake to fajna alternatywa dla słońca, solarium czy typowych produktów samoopalających :)


Dzięki Fake Bake Shimmer uzyskasz natychmiastową złocistą opaleniznę. Idealne połączenie kolorów Fake Bake zapewnia pokrycie przebarwień skóry. Ten luksusowy balsam brązująco-rozświetlający zawiera tylko składniki pochodzenia naturalnego, tworzy lekką, nie klejącą się powłokę na skórze, nie zatyka porów. Naturalne silikony nawilżają i sprawiają, że skóra jest jedwabiście gładka. Shimmer nie brudzi ubrań. Jest idealny do całego ciała. Preparat można zmyć przy użyciu wody i mydła. Po zmyciu, produkt nie pozostawia na skórze żadnych śladów. W zestawie rękawiczki.

Ma przyjemny zapach. Nie zawiera parabenów.
Do skóry: tłustej, normalnej, suchej
Do karnacji skóry: jasnej, średniej, ciemnej oraz z przebarwieniami
opis www.suntan.pl
 
Prawdę mówić po raz pierwszy miałam do czynienia z takim produktem. Przyłożyłam się do aplikacji jak tylko potrafiłam w obawie o plamy, Niepotrzebnie :) Shimmer Fake Bake pokrył moją skórę równomiernie. Tuż po nałożeniu mogłam cieszyć się piękną opalenizną o cudownym połysku, skóra całego ciała prezentowała się niezwykle efektownie, zobaczcie :)



Do produktu dołączone są rękawiczki dzięki którym nie upaćkamy sobie wnętrza dłoni. Preparat trzyma się dobrze skóry, jednak bez problemu można go zmyć ciepła wodą z mydłem. Bardzo fajna sprawa :)


Fake Bake Shimmer kupicie w sklepie Suntan KLIK. 125ml kosztuje ok 54zł.

Świetna sprawa, nie tylko na Karnawał ale i latem czy w dniu ślubu :) Piękna, opalona skóra o niesamowitym blasku. Bardzo glamour :)

10 komentarzy:

  1. bardzo ciekawy produkt:) na większe wyjścia idealny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo efektowny, skóra wygląda fantastycznie

      Usuń
  2. Efekt fajny, lekko opalone ciało zawsze wizualnie zyskuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno opalone ciało wygląda ładnie ale jasna skóra też może być piękna :)

      Usuń
  3. Mi by się przydało bo bladzioch jestem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nigdy nie widziałam Cię opalonej :P

      Usuń
  4. Mam podobny kosmetyk z Gosha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiedz mi Kamilo, też taki zmywalny? A np gdy myjesz ręce albo idziesz i jest deszcz, nie zmywa się?

      Usuń
  5. Pieknie to wygląda, a na zdjęciach po prostu mega! Tylko ta cena...:/

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)