czwartek, 13 lutego 2014

Zapowiadam że...



Kurczę, stara jestem. Tu mnie strzyka, tam mnie boli. I tylko bym leżała i narzekała. Nawet siedzieć mi się nie chce. Przeczytałam wszystkie książki (znacie jakieś dobre thrillery kryminalne?) obejrzałam zaległości serialowe i nie mam co robić. Na bloga rzadko zaglądam, nie mam siły by siedzieć przed komputerem i klepać recenzje. Oby za kilka dni zdrowie samo przyszło bo zwiędnę w tym nicnieróbstwie. Kasy na zakupy nie ma, inaczej poszalałabym choć w sieci. No nic, wracam na kanapę a Wam obiecuję w najbliższych dniach: stylizację, lakier do paznokci, mój nowy kolor włosów i  szampon. 

pozdrawiam, Aga

35 komentarzy:

  1. Ja czytam całą serię "In death" N. Roberts piszącej jako J.D. Robb :) Dla mnie super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa, piąteczka :))) bardzo ją lubię, właśnie przeczytałam wszystkie części po 10 razy :)))

      Usuń
  2. Generalnie ja polecam panią Läckberg i jej wszystkie książki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć zdrówka i siły oraz polecić "Uchyliłam zasłonę śmierci" Louise Anderson i "Kokon" Marka Billinghama.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Thrillery kryminalne to niestety nie moja bajka, więc z tytułami nie pomogę ;) Natomiast czekam na post z lakierem do paznokci :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie czytam książek, więc nie polecę nic. ;p jestem ciekawa nowego koloru włosów ;)

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Może trylogia Millenium? Jest na nią "moda", ale zasłużenie :)

    Albo książki Jo Nesbo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo tak Millenium Stiega Larssona jest super .......... przeczytalam w 3 dni cala serie - tak nie moglam sie oderwac ..
      polecam jeszcze ksiazki Charlotte Link ...uwielbiam ...

      Usuń
    2. <3 dzięki dziewczyny za Wasze typy

      Usuń
  7. ja polecam Tolkiena - dobry na wszystko ;)
    czekam na posty i zdrówka zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To w takim razie czekam na dalsze posty i życzę duuużo zdrówka :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja czytam thriller ,,Najmroczniejsze moce'' może jest to dla nastolatków ale jak najbardziej polecam ! :)
    jak zwykle piękna !

    OdpowiedzUsuń
  10. Z książek aktualnie jedynie podręczniki czytam i czekam na lepsze czasy...

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Marto, nie. O czym to jest? Coś mi się kojarzy że na VOD w NC plus jest?

      Usuń
  12. a alex kava? czytalas? jak nie to polecam wszystkie ksiazki :)
    a jak znasz to jeszcze camila lackberg, Asa Larsson, Ake Edwardson - tez kocham thrillery!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jesteś stara tylko myślenie o tym sprawia ze czujesz się starsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stara pisałam w kontekście aktualnego samopoczucia :)

      Usuń
  14. Aga, nie bluźnij ! jakie nogi , figura i twarz piękna .... a kysz do piekła z takimi marudami !!!

    Bidula.. nie wiem co tam Cie położyło, ale szybciutko się spionizuj !
    Co do knig , ja kocham takie klimaty i teraz pochłonęła mnie seria Michaela Hjortha i Hansa Rosenfeldta . "Ciemne sekrety " , "Mistrz" i "Grób w górach " ( ta ostatnia dopiero przede mną ) Warto . Super się czyta .

    I na ostro jeśli lubisz Boris Straling "Mesjasz" . Na podstawie tej historii był świetny brytyjski serial .Polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypomniało mi się jeszcze . Jeśli lubisz takie gdzie dużo jest od strony medycyny sądowej ( gadanie zwłok , jak, gdzie i kiedy ...) to wszystkie książki Simona Becketta ;) "Chemia śmierci", " Zapisane w kościach", "Szepty zmarłych" i "Wołanie grobu"

      Usuń
    2. "gadanie zwłok ".... no pięknie :D

      Usuń
    3. Mami, ale propozycji <3 Dziękuję :*
      Stara bo się kiepsko czuję, nerka mi mocno dokucza :(

      Usuń
  15. A ja myślę, że to przesilenie zimowe. Zrobi się ciepło, bolączki przejdą . Oby :) A z kryminałów polecam "Króla kłamstw" Johna Harta. Facet ma świetny styl pisania.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ostatnio może thrillera nie czytałam, ale książkę "Skandaliści w koronach" książka o władcach naszego kraju, o ich rozpustnym i zepsutym życiu. Jeśli ktoś lubi takie rzeczy to polecam. Mnie osobiście zachowania tamtych ludzi oburzyły. No ale to moje zdanie ;)
    Prześlicznie wyglądasz Kochana!
    Ja też się czuje staro... kurna ledwo chodzę.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)