piątek, 16 grudnia 2016

Frozen Chic

Hu hu ha, zima nie jest taka zła ;) skoro wreszcie coś zmalowałam. Nie ukrywam, skłonił mnie do tego fantastyczny konkurs na blogu fantastycznej blogerki Subiektywna Blog (wchodźcie, czytajcie, obserwujcie i komentujcie). 

Zadaniem konkursowym było wykonanie makijażu inspirowanego zimą. Po początkowych natchnieniach typu Śnieżka, Królowa Śniegu itp czyli coś co od razu się nasuwa na myśl, postanowiłam zrobić coś innego, mniej oczywistego- takich prac o jakich wspomniałam będzie pewnie sporo. 

Ponieważ pracuję w modzie, wymyśliłam Stylową Zimę- makijaż elegancki, kobiecy, zimny, nawiązujący do szyku i elegancji.  I tak powstał taki oto makijaż


Cera Królewny Śnieżki, bardzo jasna i chłodna, policzki muśnięte mrozem. Usta jeszcze tętnią mocnym kolorem ale czerwień krwi zastyga pod wpływem zimna, wargi stają się niemalże bordowe, ciemne, głębokie, połyskujące szronem. Punkt kulminacyjny to oczy. Wyraziste, obsypane skrzącymi płatkami śniegu. Wachlarze sztucznych rzęs niczym kruki i wrony.

Makijaż kontrastowy, lodowaty ale nie do końca. Tak dla mnie wygląda zima :)


Zoom na oczy które malowałam chyba z pół godziny. Dla kontrastu- zdjęcia robiłam z 3h, haha :))) Zosia-Samosia ze mnie więc wszystko ogarnęłam sama. Jak zawsze :)



Trwało to wszystko pół niedzieli, ale było warto :) Udało mi się wygrać jedną z trzech nagród- hurra! 

I na koniec głupia mina, ni to uśmiech ni to krzywy grymas.



Pozdrawiam lodowato, Aga

24 komentarze:

  1. Widać, że oczy wypracowane. Fajny makijaż. Mogłabyś grać Królową Lodu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, mam nawet lodowate serce więc czemu nie :P

      Dziękuję Anito

      Usuń
  2. Piękny piękny! ja się nie dzwię że u Subi zgarłaś nagrodę bo taki talent ♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że tak myślisz Justyno, dziękuję!

      Usuń
  3. Pięknie, prawdziwa Królowa Śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow. Makijaż genialny. Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani Zima :D Masz niesamowity talent makijażowy! Pozytywnie zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać Aniu, dziękuję!

      Usuń
  6. Wygladasz niesamowicie:-) piękne oko pięknej Władczyni Zimy:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimnej i niedostępnej zapomniałaś dodać :)))
      Dziękuję Aniu ♥

      Usuń
  7. Jak tlyko spojrzalam na zdjecie mialam napisac, ze wygladasz jak Pani Zima, a dopiero jak przeczytalam tekst zdalam sobie sprawe, jak trafnie udalo mi sie odgadnac zamysl ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli się udało oddać zimową aurę :)

      Dziękuję!

      Usuń
  8. Mistrzostwo świata! W życiu nie zrobiłabym takiego cuda. Oczy perfekcyjne, zakochałam się w ustach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że Ci się spodobał, dzięki Moniko!

      Usuń
  9. Wracam jak bumerang do tego makijażu. Zapiera mi dech w piersiach, chciałabym mieć kiedyś możliwość dostania się pod Twoje magiczne pędzle <3

    Dziękuję też za polecenie bloga Subiektywna Blog, fajne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję za ciepłe słowa :)

      Usuń
  10. Ostatnie zdjęcie mnie rozbroiło. Makijaż jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podoba Kasiu, dziękuję!

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)