środa, 18 stycznia 2017

Contouring&Strobing 001 Pupa Milano

Wiele osób zapewne czeka na recenzję palety do konturowania od Pupa Milano. Dziś wreszcie Wam o niej opowiem i przy okazji przypomnę że kończy się konkurs gdzie paleta 002 jest do wygrania KLIK Brać szybko udział, macie czas do północy.



Lubicie konturować twarz? Ja uwielbiam, zwłaszcza kości policzkowe. Lubię gdy są mocno zaakcentowane grą cieni i świateł dlatego zawsze sięgam po puder brązujący i rozświetlacz. Paleta Pupa Milano to strzał w dziesiątkę, wszystko mam w jednym miejscu i pod ręką. To co, modelujemy buzię?

Kompaktowa paleta zapewniająca profesjonalny efekt konturowania i strobingu – dwóch najsilniejszych trendów w makijażu. Dzięki umiejętnej grze światła i cienia twarz staje się optycznie wymodelowana i gotowa na #selfie. Paleta składa się z trzech matowych odcieni, idealnych do konturowania oraz perłowego rozświetlacza, nadającego efekt promiennej cery.
opis douglas.pl

Paleta kosztuje ok 105zł i możecie kupić ją TUTAJ





Czarna elegancka kasetka skrywa w środku 4 różne pudry.  O kolorach porozmawiamy jednak za chwilę. Póki co skupmy się na opakowaniu. Paletka o słusznych gabarytach i sporym lusterku- bardzo praktyczne przy wykonywaniu makijażu. Producent nie dodał żadnego pędzelka z czego się cieszę gdyż zwykle są  kiepsko przycięte  a włosie wyłazi na potęgę.


  
Mam dla Was porównaniu obu paletek- 001 i 002. Posiadam wersję jaśniejszą. Mamy tu dwa pudry konturujące w kolorze jaśniejszego (i cieplejszego) oraz ciemniejszego brązu. Trzecim pudrem jest jasny puder o matowym finiszu- lubię go aplikować na środek twarzy oraz pod oczy (w celu utrwalenia korektora). Czwarty puder to rozświetlacz.



Tak prezentują się na skórze wszystkie 4 kolory z palety 001. Muszę przyznać że choć 3 matowe pudry stosuję niemalże codziennie, to po czwarty czyli rozświetlający sięgam rzadko- ma dla mnie zbyt mocny połysk w którym widać drobinki. W strobingu lubię jednolite i gładkie rozświetlenie.

Paleta jest świetna. Kompaktowe, poręczne opakowanie z lusterkiem, drobno zmielone pudry o doskonałej jakości- brawo Pupa Milano. To jeden z nielicznych kosmetyków kolorowych który towarzyszy mi dzień w dzień. Paleta świetnie sprawdza się zarówno w makijażu dziennym jak i wieczorowym. Nie potrafię się z nią rozstać :)




Pozdrawiam, Aga

13 komentarzy:

  1. Piękna jest! Ja myślę intensywnie nad nr 002.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta paleta,idealne kolorki.Może sie uda.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie lubię drobinek w rozświetlaczach. Przynajmniej w dziennym makijażu. Niemniej paletka fajna. Pięknie się wykonturowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna paletka:) ja też uwielbiam konturować twarz,a moich ukochanym duo jest Instamarc z Marc Jacobs :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dość mieszane uczucia do Pupy (jakkolwiek by to nie zabrzmiało). Z paletkami dotychczas sie nie polubiłam, ale kto wie:).
    Z rozkoszą dołączam do obserwujących. Malkontentka

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się rozświetlacz ale szkoda że widać drobinki ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super zestaw, wow! Jestem mega zaskoczona efektem wykończeniowym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to jest u kogoś jestem pełna zachwytu nad konturowaniem a sama czuje się jak klown jak się tu i ówdzie podkresle:-) super wyglada

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę bardzo fajna jest ta paletka. Jestem mega ciekawa jej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aguś, a ja się uśmiecham w sprawie instruktarzu konturowania twarzy :)

    A samą paletką jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)