wtorek, 3 stycznia 2017

Crystal Garden ArtDeco

Co zafundowało nam ArtDeco na zimę? Czy kolekcja rozgrzeje nasze serca czy raczej zmrozi? Warto jej szukać w perfumeriach Douglas a może lepiej omijać stoisko marki?


Crystal Garden to zimowy ogród, pełen blasku i kryształków lodu. Jakie kolor znajdziemy w kolekcji? Błękit, biel i subtelny fiolet. Jednak by kolekcja nie była zbyt oczywista i lodowata, mamy też piękne odcienie pomadek które dodają pazura makijażowi. 

To jak, pospacerujemy po zimowym ogrodzie ArtDeco?



Oprócz doskonałej jakości kosmetyków ArtDeco serwuje nam piękne i dopracowane opakowania. Wieczka kosmetyków są bowiem zdobione kryształkami Svarowskiego. Kosmetyk musi też wyglądać a uwierzcie mi, Crystal Garden wygląda bajecznie.


Róż do policzków zamknięty w czarnej kasetce, zdobionej na wierzchu motywem z kryształków Svarowskiego. Przyciąga wzrok i nie pozwala odejść. Dawno nie miałam tak efektownego opakowania.



Z zewnątrz róż wygląda obłędnie a co mamy w środku? Trzy pastelowe odcienie różu którymi jestem oczarowana. Nie są zimne ani ciepłe, doskonale wyważone i uniwersalne. Już wiem że róż z tej kolekcji będzie moim ulubieńcem. 



Na szczególną uwagę zasługuje też niezwykłe tłoczenie w postaci kwiatu. Aż żal dotykać tej misternej płaskorzeźby pędzlem :)


Na zdjęciu widzicie jak prezentuje się każdy kolor z osobna. Jednak aplikując róż po prostu dotykam całości włosiem pędzla i otrzymuję mieszankę wszystkich trzech kolorów. Róż dodaje policzkom świeżości, nie jest zbyt intensywny w kolorze  i bez obaw można go nakładać na skórę.


I jeszcze na koniec rzut oka na kasetkę- jest przepiękna! Lubię takie efektowne kobiece gadżety a Wy?



Matowa szminka o długotrwałym efekcie- moja jest w kolorze głębokiej, dość ciemnej ii chłodnej czerwieni 127 Hibiscus Blossom. Lubię pomadki ArtDeco, nie tylko za kolory i formułę ale i za opakowania. Nie są one tandetne, mają swój ciężar i dobrze leżą w dłoni. Gdy zabrałam ją do pracy, każdy dziwił się że jest tak ciężka.


Pomimo tego, ze jest to szminka matowa, ma cudowną kremową formułę sprawiającą że aplikacja jest przyjemna i nie sprawia żadnych problemów. Jeśli chodzi o trwałość to może ArtDeco nie dorównuje w tej kwestii zastygającym szminkom w płynie ale jej trwałość jest naprawdę dobra. Poległa dopiero przy jedzeniu pizzy ;) 

Usta nie są ściągnięte, szminka nie podkreśla też suchych skórek. Daje matowe i aksamitne wykończenie które uwielbiam!



I co myślicie o Crystal Garden? Jakie są Wasze wrażenia? Mi kolekcja bardzo przypadła do gustu, zwłaszcza róż i szminka. 

Pozdrawiam, Aga

27 komentarzy:

  1. Cześć Aga,
    serdecznie Cię zapraszam do organizowanego przeze mnie Book Tour z książką Cecelii Ahern "Podarunek" : http://www.recenzjapisanaemocjami.pl/2016/12/book-tour-cecelia-ahern-podarunek.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjęcia! Podoba mi się odcień pomadki jest z jednej strony intensywny, ale z drugiej nie aż tak rażący. W sumie to nie mam w swojej kolekcji chyba nic podobnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaczko, ten kolor jest piękny ♥ głęboki ale nie razi, a wykończenie cudownie aksamitne

      Usuń
  3. Piękne cacuszka ...zwłaszcza róż mnie zachwyca, taki chłodny..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny jest ♥ kolory fantastycznie chłodne i zgaszone

      Usuń
  4. Róż cudowny.Piekne stylowe opakowanie.Bardzo,bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. To inkrustowanie wygląda przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z ArtDeco mam trzy pojedyncze cienie. Jakość cieni mnie zachwyca.

    Aga róż który tutaj prezentujesz ciekawie się prezentuje i zgadzam się z Tobą, że opakowanie jest piękne.
    Nie maluję ust pomadkami ale nie oznacza to, że nie mam swojego zdania ;)
    Bardzo ładny kolor.
    A Ty jak zwykle zachwycasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agi!
      Róż godny polecenia, nie tylko ze względu na piękne opakowanie i tłoczenie ale na kolor i wygląd na skórze ♥

      Usuń
  7. Róż wygląda pięknie, aż szkoda używać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście nie jest bardzo miękki i mimo używania nadal kwiatek jest :)

      Usuń
  8. Pomadka to zdecydowanie kolor dla mnie. Jednak ten bucik brokatowy wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolekcja jest piękna, róż wygląda bajecznie. Chętnie przejdę się po ogrodzie nowości artdeco. I znów ta urzekająca szminka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, szminka bajeczna, ostatnio wciąż po nią sięgam

      Usuń
  10. Mmm ta czerwień jest przepiękna. Jak się ściera?

    OdpowiedzUsuń
  11. Przez Ciebie kupiłam róż! Masz szczęście bo jest absolutnie fan-ta-sty-czny!

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)