sobota, 21 kwietnia 2018

Home sweet home

Dziś zapraszam Was do mojego domu :) Kawy? Herbaty? Kluskę na kolana? Czujcie się zaproszeni :)

Całkiem niedawno dotarło do mnie drugie zamówienie ze sklepu Mondex. Pierwsze było na tyle udane, że znowu skusiłam się na kilka rzeczy do domu :) Tak naprawdę mogłabym mieć cały asortyment tego sklepu u siebie w domu :))) Większość produktów idealnie trafia w mój gust, a o szybkiej wysyłce i świetnym zabezpieczeniu paczek mogłabym pisać peany dziękczynne :))


Wiosną postanowiłam wprowadzić do pokoju nieco radośniejsze kolory niż wszechobecna szarość. Wybrałam pudrowe i brudne róże, które genialnie współgrają z wszystkimi twarzami Greya :)
W ostatniej chwili zmieniałam swoje zamówienie, a to wszystko przez nowości. Wybrałam różową poduszkę Laure i różowy stołek Renee z pluszu/weluru/aksamitu. 


Nie uwierzycie ale ta filiżanka ze spodeczkiem kosztowała niecałe 10 zł! Jest maleńka, śliczna i absolutnie najpiękniejsza z wszystkich moich filiżanek, a mam ich całe mnóstwo. Nazywa się bardzo poetycko Kropla Deszczu i znajdziecie ją TUTAJ Mam ochotę i to wielką na kubek z tej serii :)


Uzupełniłam serię Diament o mlecznik i cukiernicę. Wcześniej nabyłam dzbanek oraz filiżankę i zapragnęłam więcej. Zestaw Diament jest TU


Jestem nałogową herbaciarą, piję ogromne ilości zielonej herbaty i termon w postaci dzbanka to moje wyposażenie must have. Kilka tygodni temu mój stary termos wyzionął ducha, szukałam w sklepach czegoś niebanalnego o prostej formie i jak zwykle Mondex przyszedł i z pomocą. Świetny termos w kolorze czarnym kupicie pod TYM linkiem.


Zauważyliście, że wszędzie są teraz kropki? Zwłaszcza te nieregularne, jakby przeniesione z jaj przepiórczych lub niczym chlapnięcia farbą. Ta deska od razu wpadła mi w oko, gdy przeglądałam dział Nowości. Wykonana jest z włókna bambusowego i prezentuje się super! Polecam Wam nie tylko deskę Bamboo Dots ale całą serię Bamboo. Na pewno w mojej kuchni pojawi się więcej rzeczy z tej serii.

  
Kolejny produkt z serii Bamboo to spora micha na sałatkę, a dokładniej cały komplet, w skład którego wchodzi miska z włókna bambusowego, drewniana pokrywka i sztućce. Praktyczne i efektowne! Komplet ten znajdziecie TUTAJ


Ten chlebak zawrócił mi w głowie już w styczniu! Cały czas mocno myślałam nad nim, ale miłość od pierwszego widzenia bywa bezlitosna :))) I tym sposobem stalowy, ogromny chlebak w kolorze miedzi znalazł się w mojej kuchni na blacie. Gdyby i Wam wpadł w oko, polecam zajrzeć TU


Nie wiem, gdzie ją postawię, póki co jeżdżę nią po całym pokoju ale MUSIAŁAM ją mieć :) Mała szafka na kółkach z szufladami skrzynkami, które można wyciągnąć. Szafka drewniana w kolorze bielonego drewna jest TUTAJ


I na koniec zegar ścienny! Perełka moja piękna choć jeszcze tuła się biedny po komodach i szufladach bo nie mam jak go powiesić. Wygląda jak duuuży zegarek DW :)) Do tego czerń połączona z Rose Gold... Nie muszę tłumaczyć dlaczego trafił do koszyka?

Jak Wam się podobają moje nowości z Mondexu? Coś szczególnie skradło Wasze serca? Też macie takiego hopla na punkcie urządzania mieszkania jak ja?


Pozdrawiam, Aga

34 komentarze:

  1. Bardzo ładny stołek i chlebak. Zakochałam się w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwię się, że chlebak zawrócił Ci w głowie. Jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie te rzeczy są boskie ❤ i fakt chlebak mógł zawrócić w głowie jest ekstra ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość rzeczy w tym sklepie jest świetna ♥

      Usuń
  4. Podoba mi się wszystko, super wnętrze i dodatki 😍❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny wystrój wnętrz kochana, pięknie wszystko się ze sobą komponuje ❤️😇

    OdpowiedzUsuń
  6. Chlebak i zegar mnie zauroczyły, kupuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie tam się podoba wszystko :) A serce zdecydowanie skradła Kluska :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zakupy. Ten chlebak mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ogromną ochotę na tę szafkę na kółkach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam, niewielka ale fajnie pomyślana :)

      Usuń
  10. Ale cudne rzeczy, idę pobuszować w tym sklepie ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj potem znać jak się skończyło to buszowanie :)

      Usuń
  11. Agnieszko, bardzo udane zakupy. Już kupiłam w tym sklepie kilka rzeczy po Twojej wcześniejszej rekomendacji. Bardzo podoba mi się zastawa stołowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, te wszystkie filiżanki, dzbanuszki, talerze ♥

      Usuń
  12. Chcę tą deskę do krojenia! I miskę na sałatkę!

    OdpowiedzUsuń
  13. naprawdę bardzo ładne te dodatki do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz pięknie w domu! Uwielbiam takie detale :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)