piątek, 15 czerwca 2018

Historia pewnej sukienki

Sukienki dumnie panoszą się w mojej szafie, rozpychają, przytłaczają resztę garderoby. Tak, sukienka to moja największa przyjaciółka :)



Sukienki (KLIK), niczym kolorowe kwiaty, wybuchają feerią barw właśnie teraz, wiosną i latem. To po nie sięgamy najczęściej o tej porze roku. 

Princeska, mała czarna, bombka, szmizjerka, sukienka empire ...  fasonów sukienek jest całe mnóstwo i naprawdę każda z nas znajdzie ten właściwy, ulubiony, podkreślający atuty i ukrywający wady sylwetki.



Uwielbiam wszystkie bez wyjątku. Rzadko noszę typowe mini, kocham długość midi i fason ołówkowy choć i tymi rozkloszowanymi nie pogardzę. Na gorące dni wybieram długość maxi i lekkie przewiewne materiały, które najlepiej sprawdzają się gdy słupek rtęci jak szalony gna w górę.



Dziś stylizacja z pewną sukienką. Kremowa niczym lody waniliowe, sukienka o ciekawej górze , dopasowanej linii, zaprosiła do towarzystwa cieliste sandałki i oryginalną torebkę w kształcie serca. Bardzo kobiecy look, zgodzicie się ze mną?


A Wy jakie sukienki zapraszacie najczęściej do swoich szaf?

Sukienka Melody Sukienkowo
Torebka Zaxy
Bransoletka OPS! Objects Labizu
Kolczyki Ti Sento Milano Labizu
Sandałki Vices

Pozdrawiam, Aga

39 komentarzy:

  1. Sukienka i torebka są prześliczne! Ja lubię te odcinane pod biustem lub w talii, aby ukryć tłuszczyk z brzucha ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, sama lubię gdy ciuch ukrywa okolice brzuszka haha :))

      Usuń
  2. Wyglądasz jak milion dolców! ❤ Ja zaproszę do swojej garderoby każdą sukienkę, jeśli uznam, że dobrze się w niej czuję i świetnie leży. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Sukienka jest genialna 😍 a torebkę mam już ponad rok, jest dość charakterystyczna i nie do wszystkiego pasuje ale nie mogłam się jej oprzeć ❤️

      Usuń
  4. Sukienka piękna zdjęcia przepiękne wyglądasz jak modelka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z taką figura, to możesz każdy fason założyć. Ja niestety nie mogę sobie na to pozwolić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam oglądać Twoje zdjecia ! zawsze wyglądasz bezbłędnie, perfekcyjnie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka. Bardzo kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz przepięknie ! W takich stylizacjach możesz podbijać świat :)
    Ps Zdradzisz gdzie robione zdjęcia ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kingo, jeśli jesteś z Łodzi to może kojarzysz galerię sztuki przy Wólczańskiej? Na Polesiu

      Usuń
  9. Wow ale promiennie wyglądasz 😄 jak zawsze istna modelka ❤ sukieneczka piękna ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna torebka <3 ogólnie całość bardzo bardzo fajnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz obłędnie kochana ��

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo wow! Ale Ty wygladasz w tej sukience. Ja najczęściej chodze w bardziej sportowych lub "codziennych" sukienkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) takie sukienki jak ta tylko na większe wyjścia :)

      Usuń
  13. Sukienka piękna ale ja nie mogę oderwać oczu od Twoich nóg 😂 ja sama sukienka zakładam tylko na wesela itp na codzień nie przywykłam niestety do takiego stylu a bardzo żałuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fen :* sukienki są różne, ja takich też często nie noszę. Ale takie codzienne, luźne czy sportowe bardzo lubię :)

      Usuń
  14. Świetnie wyglądasz w tej sukience, piękna jest ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się zdecydować czy wolę ja w wersji bordo czy nude ❤️

      Usuń
  15. Wyglądasz bosko w tej sukience 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta sukienka tak mi się podoba, mimo, że nie noszę to tą bym założyła chętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładna ta sukienka, w sam raz na jakieś ciekawe wyjścia na imprezę czy nawet wesele.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka piękna ta sukienka, idealnie leży.

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja nie mogę się przekonać do sukienek 😭 strasznie nad tym rozpaczam... Ty wyglądasz pieknie, a torebka to totalny hit 💖

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie dziwię się, że ją lubisz... wyglądasz w niej świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Idealnie dostałaś dodatki do tej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojej jaka piękna sukienka! Kolor cudny 😍

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna sukienka :) super figurę masz naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)