wtorek, 11 września 2018

Like a man

Damskie garnitury to klasyka gatunku. Niezwykle eleganckie, nieco nonszalanckie i bardzo uniwersalne. Macie taki garnitur w swojej szafie?

Czarny garnitur zestawiłam z bluzka w modny w tym sezonie wzór panterki. Dorzuciłam efektowne sandałki i małą torebkę. Uwielbiam ten look!


Marynarka Lemoniade
Spodnie Lemoniade
Bluzka Zara
Torebka Mohito
Zegarek Daniel Wellington (macie wciąż rabat 15% na hasło agabil)
Kolczyki Ti Sento Milano Labizu
Okulary p/słoneczne Oriflame
Sandałki Vices



Pozdrawiam, Aga

25 komentarzy:

  1. Bardzo elegancka i ponadczasowa stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie posiadam ale fakt, prezentuje się niezwykle stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W garniturze absolutnie bym się nie czuła ani nie wyglądała dobrze... A Ty jak zawsze cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam garnituru, dla mnie to zbyt eleganckie i oficjalne 😁

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie ci w tym wydaniu 😊😊 pani profesor 😊😊 elegancka jak zawsze 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  6. ja się pewnie w swój nie zmieszczę już, ale po porodzie wymieniam garderobę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięknie, elegancko i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. powiem Tobie Aguś , że świetnie wyglądasz w tego typu zestawach. Sztos bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze - cudowna stylizacja! I piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne połączenie klasyki i elegancji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdybym tylko ja się tak pienie prezentowała w garniturze jak Ty *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie podkreśla twoja figurę 😃

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega ten garnitur uwielbiam takie 😍

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz w takim zestawie ❤️☺️

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś siebie w tym nie widzę, dla mnie zbyt eleganckie. 🙊
    Ale Ty, jak zawsze nic dodać, nic ująć 🌸

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo elegancko. Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś pierwszą osoba na świecie, która tak cudownie i z taką klasą wygląda w czymś co ma motyw panterki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie mam żadnego, chyba nie umiałabym go zestawić z butami :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś Ty! Sandałki na obcasie, szpilki, botki na szpilce, jazzówki, lordsy, trampki... )

      Usuń
  19. Naprawdę piękny garnitur! Ja nie mam i nie planuję, ale jestem miłośniczką sukienek i spódnic - i tylko w tym chodzę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Idealnia stylizacja. Pięknie wyglądasz ❤

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zawsze bardzo elegancko ❤ mi się bardzo podoba taki styl ❤

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie zestawy, bluzka też piękna 😍

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)