wtorek, 25 września 2018

Daily set

Tego chyba się nie spodziewaliście :) dziś totalnie codzienna, swobodna stylizacja :))) Aga w dżinsach? Butach sportowych? Ale jak to??

Uwielbiam elegancki kobiecy styl. Sukienki, płaszcze, obcasy... jednak to nie oznacza, ze w mojej szafie nie ma zwyczajnych, wygodnych ciuchów na luzie :) Otóż są!


Biała, luźna koszula w kratę, granatowe dżinsy i ... ocieplane buty sportowe. Na zakupy, na spacer, na luźne spotkania ze znajomymi. Zdradzę Wam, te buty to sztos! W środku kożuszek, mega wygodne, a do tego efektowne. Jest miłość!



Koszula Szachownica
Dżinsy Szachownica
Buty sportowe Big Star
Okulary p/słoneczne Plantwear (macie zniżkę 15% na hasło aga15)
Torebka Michael Kors

pics by Maddzik

Pozdrawiam, Aga

26 komentarzy:

  1. Pieknie, kobieco i b seksownie. Spodnie ładnie podkreslaja Twoje nogi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie Ty i obuwie sportowe to nie codzienny widok ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Czasem warto wskoczyć w coś na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na sportowo, ale tez kobieco ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne buty i koszula 😁 mega wyglada to połączenie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyzwyczaiłaś nas do eleganckich i kobiecych stylizacji, ale to nie znaczy, ze ta mi się nie podoba. Wrecz przeciwnie! "Dresowa" Aga wygląda super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki luźny look to moja codzienność. Wygoda górą

    OdpowiedzUsuń
  8. koszula jest boska! Buty też tylko... ja tak nie lubie białych podeszw!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość butów sportowych taka podeszwę ma :)

      Usuń
  9. Zajebiście fajna stylizacja.Koszula mega.Na sportowo ale z klasą jak zawsze oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślałam, że już mnie dzisiaj nic nie zaskoczy a jednak! Ha! Nie spodziewałam sie takiej stylizacji u Ciebie. Wygladasz super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zestaw. Lubię takie połączenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nooo i jak Ci fajnie w takim sporty wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tobie w każdym wydaniu jest po prostu dobrze. Podobają się te adidaski;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz rację, tego się nie spodziewałam. Zawsze widzę u Ciebie szykowne stylizacje, a tu taka odmiana.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna ta stylizacja, ale nie sądziłam że ubierzesz takie buty ! ale są ekstra czasem trzeba wyluzowac :) ale Ty to robisz z taką gracją że nawet w tym wydaniu jestes elegacka ! 😍😍 Pięknie podoba mi się bardzo 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Butki maja futerko. Będziesz mogła w nich wyskakiwać do warzywniaka/ pobliskiego sklepu zimą w siarczyste mrozy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ty szczuplutka jesteś, piękna figura 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. I tak jest koszula więc nie do końca totalnie na luzie! Marzę żeby zobaczyć Cię w dresie hahaha ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  19. I tak własnie kocham się ubierać na co dzień ❤️

    OdpowiedzUsuń
  20. Butów sportowych to się nie spodziewałam. Ale to jest myśl - koszula i obuwie sportowe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie koszule jak ta! Piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nawet jak sportowo to u ciebie i tak elegancko 😃

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale super zestawienie z tymi sneakersami!

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)