niedziela, 16 września 2018

InstaWeek czyli mój tydzień na Instagramie

Babie lato trwa... ciepłe dni, ale ranki i wieczory niosą ze sobą już ten jesienny chłód. Jak tam Wasze przygotowania do tej pory roku? Moja szafa powoli się zapełnia, szukam jeszcze ciepłego płaszcza na jesień i zimę oraz butów. No, może jeszcze kilka swetrów się przyda. I jakieś rękawiczki. A może też czapka i szal, hmmm? Stop! 
Zakupy wciągają i bardzo, zgodzicie się ze mną?


Jesień idzie a ja... jestem pełna energii! Kusi mnie by coś zmienić w swoim wyglądzie, w domu, mam ochotę coś zadziałać :) Ciekawa jestem, kiedy mi to minie ;) Jutro wybieram się do fryzjera, czyżby jakaś szalona zmiana? Okaże się :)


1. Moja ulubiona letnia torebka ze sklepu Stylowa Galanteria ❤ Towarzyszyła mi przez całe lato. Na zdjęciu nowy zegarek od Daisy Dixon :) Chyba już mi wystarczy białych zegarków :))

2. Kolejny świetny produkt do demakijażu to żel micelarny z węglem Biotanique. Niedrogi, wydajny i do kupienia w Rossmannie :)

3. Najpiękniejsze pędzle ever! Drewniane trzonki, syntetyczne włosie, mosiężne skuwki- to własnie znajdziecie w ofercie Nanshy. Wkrótce recenzja :)


1. Całkiem niedawno dotarła do mnie piękna lampa Monopod z dębu olejowanego ze sklepu SpotLight (do końca września macie tam rabat 15% na gasło AGA15) a już mnie korci by znowu coś zmienić, dodać do wystroju :)

2. I kolejna nowość, którą przez te kilak tygodni zdążyłam bardzo polubić - stół Henri ze sklepu Mondex. Ten cudowny wazon również znajdziecie w ofercie tego sklepu :)

3. Lubicie drewno? Ja bardzo! poza drewnianym wystrojem w domu, sięgnęłam też po drewno w dodatkach :) Drewniany zegarek, bransoletka oraz okulary przeciwsłoneczne ze sklepu PlantWear zachwycają wykonaniem i oryginalnym designem! Za kilka dni osobny wpis o tych cudach :)

1. Nie dajcie się zwieść zdjęciu :) Może ten fragment mojego pokoju jest czysty ale cała reszta i ogólnie mieszkanie wygląda jak po wybuchu wojny, wstyd :) mam tyle pracy, że brak mi czasu na porządki. dziś trochę to wszystko ogarnęłam, kosztem innych rzeczy, ale nadal nie jest idealnie. Poproszę o dłuższą dobę.

2. Piątek był dla nas mało przyjemny. Deszcz, chłód, niebo zasnute szczelnie chmurami... Na szczęście weekend przyniósł poprawę pogody. Oby jak najdłużej tak było!
Na zdjęciu jazzówki Zapato, płaszcz EMOI oraz naszyjnik Soufeel.

3. Piękna sobota w odcieniach beżu. Wiecie, że marka PlantWear obchodzi właśnie 5 urodziny? Z tej okazji za trio: zegarek, okulary i bransoletka zapłacicie teraz mniej niż za sam zegarek w cenie regularnej! 
-40% przy min. 3 produktach w koszyku
-30% przy 2 produktach w koszyku
-20% przy 1 produkcie w koszyku
 I to się nazywa promocja ❤ 


Niedzielny wieczór przy książce i zielonej herbacie... Opatulona kocem, z Kudłatymi tuz obok, relaksuję się po dzisiejszych porządkach i zbieram siły na nowy tydzień.

Spokojnego wieczoru

Pozdrawiam, Aga

11 komentarzy:

  1. Ja jak na razie jeszcze nic nie kupiłam sobie na jesień. Ale już niedługo. :D Cudne zdjęcia. ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten stolik/lampka jest świetny! Nie widziałam nic podobnego wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiesz, to jednak miło, że gdzieś tam nie jest u Ciebie idealnie ;) bo jak oglądam Twoje zdjęcia to wpadam w kompleksy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te twoje posty, można zaczerpnąć troszkę inspiracji ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny masz instagram! Muszę częściej do ciebie wpadać :) i nawet dałaś mi pomysł na wpis na blogu! Dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U Ciebie już tak pięknie jesiennie a ja jeszcze daleko w letnim polu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie robiłam takiego przeglądu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem Twoich pięknych zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  9. zastanawiam się czy u mnie na blog takich instaweeków nie wprowadzić właśnie.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)