piątek, 26 lipca 2019

Spacer po Krakowie

To chyba moja ulubiona stylizacja z Krakowa :) I ulubiona sukienka. Doskonały kolor, idealny fason, uwielbiam ją!


Cudownie lekka sukienka maxi w kolorze jasnego beżu. Uroku dodają jej długie rękawy zebrane w mankiety i rząd małych guziczków na całej jej długości. Dodałam do niej stonowane kolorystycznie dodatki - ogromny kapleusz i beżowe zamszowe szpilki. 


Sukienka od NA-KD (pamiętajcie o kodzie rabatowym 15% na hasło agabil1x15)
Kapelusz Mohito
Okulary p/słoneczne Reserved

pics by Owl Photography

Pozdrawiam, Aga

17 komentarzy:

  1. Ten kapelusz robi stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie byłam w Krakowie, a wybrałabym się. Fajne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to jednak jesteś królową beżu! A twoje stylizację chyba nigdy mi się nie znudzą ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty są przeobłędne! Szukam takich klasycznych beżowych szpilek już od jakiegoś czasu. Zdradzisz skąd pochodzą Twoje?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię sukienki maxi, szczególnie tak eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna! Wyglądasz w sukience bosko, a do tego ten kapelusz... Genialne

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie 😘 Nigdy nie bylam w Krakowie 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Wspaniały klimat i ten kapelusz... ;) Bosko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Doskonale tutaj wyglądasz :) A sukienka powiewająca na wietrze to hit :) Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta sukienka jest rewelacyjna. Całość skradł moje serce. Beze to twoje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej! Bardzo udana stylizacja, najbardziej urzeka mnie kapelusz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kapelusz robi robotę. Dzięki temu sukienka wydaje się na bardziej elegantsza niż jest w rzeczywistości :) Całość wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cudne zdjęcia! Fajnie, że zdjęcia zostały wykonane w Krakowie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pieknie Ci w tej sukience! Fajnie Ci lezy!

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)