środa, 24 lipca 2019

Lipcowe beGLOSSY

Widzieliście już zawartość lipcowego beGLOSSY? Jeśli nie, zapraszam was serdecznie na wpis.


Pudełko wypełnione po brzegi, ale czy w środku znajdziemy coś ciekawego?

Tołpa, maska-peeling_żel 4w1 - saszetka
Aussie, Scent-Sational Conditioning Mist, zapachowa ożywcza mgiełka do włosów - pełen wymiar
Nature Box, Żel pod prysznic Granat - pełen wymiar
Pierre Rene, cień do powiek Chic - wkład
L'oreal Paris Colorista Washout - pełen wymiar
Beauty Look, pędzel Black Onyx 3D

Lipiec jest wow według mnie a według Was?

Saszetka 4w1 - ostatnimi czasy polubiłam kosmetyki Tołpa, tę saszetkę na pewno zabiorę na urlop.
Zapachnista mgiełka odżywcza - nieco mnie rozwaliło określenie "zapachnista" a Was? Przznaję, jeszcze nie wąchałam ale ciekawy produkt.
Żel pod prysznic - wielka butla, naprawdę ogromna. Bardzo lubię produkty Nature Box, zwłąszcza ich żele pod prysznic.
Cień do powiek - wkład cienia o metalicznym wykończeniu, w kolorze pomarańczowego brązu. Ciekawy odcień, dawno nie miaąłm cieni Pierre Rene, muszę sobie je przypomnieć. 
Pędzel do pudru - na pierwszy rzut oka wydaje się solidnie zrobiony. Okaże się w praniu :)

Pudełko bardzo przypadło mi do gustu i wykorzystam wszystko do ostatniej kropli, do ostatniego okruszka :)

Pozdrawiam, Aga



15 komentarzy:

  1. Super zawartość
    Bardzo podoba mi się to pudełko

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się bardzo podoba zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapachniasta? Hihi dobre:) Fajnie, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka farba to nie moja bajka, ale pozostałe produkty z boxa bardzo mi sie podobają. Byłabym zadowolona z takiej zawartości pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze przyznać, że zawartość jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja właśnie uwielbiam cienie Pierre Rene! Mam ich 3 palety :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej przypadł mi do gustu ten żel pod prysznic :) Ostatnio bardzo polubiłam Nature box :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Będziesz coś działac z tą Colorista? Jestem ciekawa efektu 💙

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie pudełko przekonałoby mnie do jakiegoś kolorowego szaleństwa na głowie 😁

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta zawartosc wyglada swietnie ! 💙

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie tym razem spodobał się tylko produkt Aussie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pędzel wpadł mi w oko. Chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie zawartość pudełka zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń
  14. Czesto widzę Colorista, jednak jakos sie jeszcze nie skusilam..

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)