poniedziałek, 15 lipca 2019

Summer romance

A  dokładniej - romans beżu z ... czernią, którą rzadko zapraszam na bloga i do swoich stylizacji :) Tym razem zaryzykowałam :)


Czarna bluzka hiszpanka, która tak wpadła mi w oko, że mimo braku rozmiaru S, uparłam się by ją mieć i to tak bardzo, że do koszyka powędrował rozmiar L :))
Zestawiłam czarną górę z jasnobeżowymi szortami, które wielbię od pierwszej chwili gdy je przymierzyłam :)
Lubię ten set, zdecydowanie :)


Bluzka, szorty, koszyk Szachownica
Sandałki Big Star Shoes
Okulary p/słoneczne Reserved
Kolczyki Ti Sento Milano Labizu

pics by Zdrowissima

Pozdrawiam, Aga

14 komentarzy:

  1. Takie połączenie kolorów mega podkreśla opaleniznę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem fanką klasycznych kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beż i czerń to bardzo fajnie połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty są po prostu boskie! Torebka także! Idealny zestaw na lato!

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę Ci napisać, że te szorty wspaniałe się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna stylizacja, zdecydowanie moje klimaty :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jutro jadę do Szachownicy, więc muszę obczaić te szorty :) Natomiast torebkę już mam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne masz zdjecia! Super prezentujesz looki

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny zestaw. idealny na upalne lato, które pewnie niedługo już wróci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tobie we wszystkim ładnie, więc to żadne zaskoczenie... Ale ze zo rozmiar L?!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzka jest absolutnie cudowna, totalnie mój styl!

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)