poniedziałek, 16 września 2019

Hello autumn

I kolejna bomberka, dlaczego ja wcześniej nie zaprosiłam tego fasonu kurtki do swojej szafy? Nie mam pojęcia, ale to na pewno się zmieni :)


Swobodna, streetstyle'owa stylizacja z jasnobeżową bomberką w roli głównej. Podarte dżinsy idealnie do niej pasują, tak samo jak wygodne skórzane kozaki i niesamowicie modna od kilku sezonów torebka-łódka.


Dżinsy Szachownica
Kozaki Zapato
Torebka Manzana
Okulary p/słoneczne Plantwear

pics by Zdrowissima

Pozdrawiam, Aga

17 komentarzy:

  1. Rewelacyjna stylóweczka! ta kurtka wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow! Aga nie w wersji eleganckiej, tego jeszcze nie widziałąm :)
    Cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie zwyczajne codzienne zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam sobie w sierpniu niemalże identyczną, bardzo lubię bomberki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypomniałaś mi właśnie o spodniach z przetarcia mi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No kochana, jaki zestaw! :) Piękna jest ta kurteczka, a spodnie sama mam i wiem jakie są fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z bomberkami polubiłam się 3 lata temu. Uwielbiam je. Ta Twoja jest boska i sama bym ją widziała u siebie w szafie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzadko można Cię zobaczyć w takiej luźnej stylizacji a wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie kurtki, a tutaj jeszcze ten świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta kurteczka jest super, chociaż ja się w takich nie czuję. Kozaczki za to wzięłabym do szafy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja właśnie nie mam żadnej kurtki w tym fasonie jeszcze 😅

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo...ja też jakiś czas temu polubiłam bomberki choć zawsze uważałam, że to nie krój dla mnie. Przymierzyłam jednak i zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No taką kurtkę bym przygarnęła :) choć może w odcieniach brązu jednak

    OdpowiedzUsuń
  14. To jest piękne i to jest klasyka z lat 80.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)