środa, 25 września 2019

Żel pod prysznic Biała Brzoskwinia i Nektarynka Le Petit Marseillais

Mam słabość do pachnących żeli pod prysznic a Wy? Lubię wziąć prysznic choćby dla samego delektowania się pięknie pachnącym kosmetykiem, to mnie relaksuje i poprawia mój nastrój.


Stworzona w ciepłym klimacie Prowansji marka Le Petit Marseillais starannie wybrała i zamknęła w swoich żelach wyjątkowe składniki, które dojrzewały naturalnie, muskane promieniami słońca. Poczuj zapach słonecznej natury.





Delikatny żel pod prysznic Le Petit Marseillais Biała Brzoskwinia i Nektarynka


Białe brzoskwinie i nektarynki, które znajdziesz w naszych żelach, zrywane są latem, kiedy w pełni dojrzeją, ogrzewane promieniami śródziemnomorskiego słońca. Dzięki temu zachwycają swoimi kolorami oraz słodkim, soczystym miąższem.
Wyjątkowa delikatność – formuła, jakiej pragnie Twoja skóra. Delikatny żel pod prysznic Le Petit Marseillais dzięki lekkiej pianie łagodnie oczyszcza skórę, otulając ją świeżym, apetycznym zapachem. Twoja skóra po prysznicu staje się nawilżona i odświeżona.
Nie lubię zapachu brzoskwini. Stop! Nie lubiłam zapachu brzoskwini do czasu, gdy zaprosiłam ten żel pod prysznic. 

Ten aromat uzależnia! Żel pachnie jak świeżo przekrojona brzoskwinia, taka ze skórką, soczysta i skąpana w soku. Bardzo dobrze odwzorowany słodki zapach brzoskwini, lekko przyprawionej nektarynką. 

Oprócz pięknego aromatu, żel ten całkiem fajnie działa. Skutecznie myje skórę, odświeżając ją i nie wysuszając. 

Kupiłam właśnie w Rossmannie drugie opakowanie i zabieram na mój mini urlop :)  Ten żel uzależnia!

Pozdrawiam, Aga

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam te żele szczególnie za ten piękny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uwielbiam gdy kosmetyki pięknie pachną, zapach jest dla mnie bardzo ważny często to on mnie przyciąga do kosmetyku, zainteresowałaś mnie tym żelem, muszę przetestować na sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedyny zapach żelu LPM który mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam i bardzo lubię :) drugi zestaw dałam na prezent i osoba obdarowany była bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ten żel musi fantastycznie pachnieć!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ich produkty mają zawsze fenomenalne zapachy! Prawdziwe perełki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię zapach tego żelu, chociaż nie zawsze przepadam za zapachem brzoskwini.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z ich żeli próbowałam truskawki i niestety mi nie przypadła do gustu jej wodnista konsystencja i mdły zapach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te kosmetyki za zapachy :) kocham po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię żele pod prysznic tej marki. Pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ich żele pod prysznic moim faworytem jest brzoskwinia i róża

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)