piątek, 18 października 2019

Camel coat

W tym roku postawiłam na szlafrokowy fason płaszcza jesiennego i jestem nim zachwycona. Elegancja, kobiecość i pewna doza nonszalancji. Uwielbiam! Do tego stopnia, że spodziewać się możecie wielu stylizacji z tym konkretnym płaszczem.

Kolorystyka moja, jak zawsze :) Gdy coś przypadnie mi do gustu, jestem bardzo konsekwentna :) Kiedyś szarość, teraz wszystkie możliwe odcienie brązu. Jesień póki co beżowo-camelowa, zimą chciałabym wprowadzić przewrotnie jaśniejsze kolory- złamaną biel, krem i jasny beż. 

Taki płaszcz jak ten nie potrzebuje wiele :) Męski kapelusz, skórzane kozaki Gabor i ulubiona Freya Fabiola. 

Płaszcz Ohyes
Kozaki Gabor goe.pl
Torebka Freya Fabiola
Okulary p/słoneczne Boney M Gepetto

pics by Owl Photography

Pozdrawiam, Aga



16 komentarzy:

  1. Wyglądasz pięknie. Ten płaszcz skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. boskie zdjęcia i świetna stylizacja :) wyglądasz obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co raz bardziej mam ochotę kupić sobie taki kamelowy płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten model Fabioli w innym kolorze i uwielbiam ją! Pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam bardzo podobny płaszczyk i go uwielbiam. Pięknie wyglądasz kochana

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny jest ten płasz - ja w tym roku postawiłam jednak na czarny. I przyznam, że troche żałuję i zastanawiam się właśnie nad jakimś jaśniejszym kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie doszłam do wniosku, że muszę kupić nowy płaszcz. Ten jest piękny 😁

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo elegancki ten Twój płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się kolor tego płaszcza. Ale fason również.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten płaszcz to taki klasyk, ale bardzo mi odpowiada :) No i ten kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od zawsze mi się marzył płaszcz tej długości i w takim kolorze, śliczny

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się te kolory 🖤

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest Pani Boska! Uwielbiam Panią w takim eleganckim, poważnym, władczym wydaniu, w eleganckim, długim płaszczu i eleganckich wysokich, skórzanych kozakach!

    OdpowiedzUsuń
  14. Klasyczny look pełen dystynkcji a jednak ma cos w sobie

    OdpowiedzUsuń
  15. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)