czwartek, 22 sierpnia 2013

Kluseczkowa nagroda


Ty, widzisz to co ja???
to chyba my!
o nie, wyszłam grubo :(
sprawdzę- wyglądasz świetnie!
no ale ja znaaacznie lepiej
oto obraz w całej okazałości
Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursowym cyklu fotograficznym na fanepage'u sklepu Modern Pet. Udało się i wygrałam jedną z nagród. Zdjęcie które wpadło w oko jury zostało zrobione na obraz i to całkiem spory :)

A oto zlepek zdjęć które zrobiłam przy okazji tych konkursów :) na większości Figa, Lilly wtedy poważnie chorowała, była tuż przed operacją i nie chciałam jej męczyć.

Kluski i my nie możemy się napatrzeć :)

pozdrawiamy
Aga i jej Kudły

39 komentarzy:

  1. jakie piękne zdjęcia! masz świetne pieski. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje. Zdjęcia świetne i nagroda piękna. No ale to się rozumie - cudne psy i świetny fotograf. My odebraliśmy dziś od listonosza kubeczek wygrany w tym samym konkursie :)
    Pozdrowionka i głaski dla piesków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurczę, taki obraz to i ja bym chciała mieć, prawdziwe top model :))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia :) Nie dziwię się, że wygrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne psiaki,a Lilly w wianku wygląda jak księżniczka;)!

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie one są przesłodkie <3
    super nagroda ;)) a pieski na prawdę kochane !

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Zasłużona nagroda:)

    OdpowiedzUsuń
  8. padłam ze śmiechu :) one są słodkie

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Piękne!

    Zdjęcie po prawej drugie od góry z ostatniego kolażu - CHCĘ OSOBIŚCIE NA TAPETĘ DO KOMPUTERA!

    Jak Lily w ogóle? Czytałam, że po operacji wyniki moczu niezbyt dobre. Mam nadzieję, że już jest lepiej?

    OdpowiedzUsuń
  10. Też wygrałam obraz w tych konkursach, dzisiaj doszedł. Niestety na blogu pochwalę się nim dopiero po remoncie;/ Pozdrawiam serdecznie i gratuluję świetnych zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia! Masz oko Aga! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne zdjęcia! Moje czworonogi też często fotografujemy. "Skecz" mnie rozbawił - rewelka;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie słodziaki! A przypiski boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. prześlicznee!!!! Zauroczyłam się w tym na trawce z jęzorem :D
    ps. a Komiks wyszedł rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Obraz jest fantastyczny!! Miło spoglądać na swoje psiaki z takiej perspektywy! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. obraz super! od razu widać, jak psiaki są ze sobą związane :) ale zdjęcie w kartonie, z jęzorem podoba mi się najbardziej :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia zwierzaków, wspaniałe modelki z piesków. ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje!
    Kluski świetnie uchwycone w kadrze konkursowym i w pozostałych.
    Zawodowe modelki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje, śliczny obraz, a jakie słodkie psiaki <3
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne zdjęcia, bardzo wdzięczne modelki

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny obraz, cudowne masz psiaki!A początek notki wywołał uśmiech na mojej twarzy,świetnie to pokazałas i opisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale te Twoje dziewczyny to modelki! Jak zrobią top model dla psów to koniecznie je zabierz, wygrana pewna.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne ujęcie !!
    A Figa w kartonie wymiata ! :D

    Przyznaj się !
    Co im tam dałaś smacznego na komodę , że tak grzecznie czekały ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakochałam się w tych Twoich psiakach :D Cudnie pozują :D Też biorę udział z moim Cookim w konkursach ModernPet'u :D

    OdpowiedzUsuń
  25. to z wiankiem i języczkiem- mistrzostwo. Aż mam ochotę mojej labce zrobić zdjęcia, ale ona na miejscu nie usiedzi ani sekundy :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale słodziaki - rewelacyjne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Buzia mi się śmieje patrząc na Twoje Skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nic nie jest w stanie mnie tak rozczulić jak PIECHY!!! ;)
    Buziole dla Tych małych URWISÓW!

    OdpowiedzUsuń
  29. obraz super ;)
    1 i 3 zdjęcia są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hahaha! Wszystkie zdjęcia świetne :) Figa jest moją ulubienicą, cudna jest :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)